Naukowcy już wiedzą, że cukier, który trafia do naszego organizmu wraz z pożywieniem, nie tylko powoduje rozrost tkanki tłuszczowej, ale osłabia włókna kolagenowe – fundament naszej skóry. W efekcie skóra traci gęstość i sprężystość, co sprzyja powstawaniu cellulitu na brzuchu, udach i pośladkach.
Nie wystarczy schudnąć, aby się go pozbyć. Warto wesprzeć swoje wysiłki odpowiednimi produktami, które zostały stworzone po to, aby powstrzymać te niekorzystne zmiany zachodzące w skórze.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientek i opierając się na najnowszych odkryciach naukowców, marka Soraya opracowała nową linię produktów Body Diet 24 Antycellulit Antyglikacja: odżywczy balsam do ciała i nawilżające serum do ciała. Oba zostały stworzone z myślą o kobietach, które czuja się bezbronne wobec cellulitu.
Zarówno balsam, jak i serum zawierają kompleks antyglikacyjny, który hamuje proces osłabiania włókien kolagenowych, jednocześnie zwiększając gęstość, napięcie i sprężystość skóry. Z kolei zastosowana w produkcji technologia kosmetycznej liposukcji ogranicza komórkom dostęp do kalorii i pobudza je do spalania tłuszczu przez całą dobę, dzięki czemu cellulit staje się mniej widoczny.
Cena każdego kosmetyku to 19,99 zł za 200-mililitrowe opakowanie.