Magda Mołek została nową ambasadorką Neovadiol

Magda Mołek została nową ambasadorką Neovadiol

Dziennikarka Magda Mołek została ambasadorką gamy kosmetyków Neovadiol marki Vichy, która poprzez kampanię “Ja się dopiero rozkręcam!” wspiera dojrzałe kobiety, pokazując, że na każdym etapie życia można odkrywać nowe możliwości.

W opinii przedstawicieli marki Vichy, dzięki swojej autentyczności i otwartości oraz wyjątkowej umiejętności słuchania, Magda Mołek jest idealną osobą do reprezentowania wartości Vichy. Jest także inspirującym przykładem dla dojrzałych kobiet. Ambasadorka stała się twarzą nie tylko gamy Neovadiol, ale również kampanii “Ja się dopiero rozkręcam!”. Przed nią ambasadorkami tej kampanii były aktorka Agnieszka Dygant i dziennikarka Katarzyna Dowbor.

Ideą kampanii “Ja się dopiero rozkręcam!” jest promowanie aktywności i spełnienia u kobiet w każdym wieku, zgodnie z podejściem, że dojrzałość nie oznacza końca, lecz nowy początek.

Ambasadorka Neovadiol staje się głosem, który wspiera kobiety, pomagając im odkryć swoją siłę i pewność siebie w każdym aspekcie życia, niezależnie od wieku.

Piękno zmian leży w ich zrozumieniu i akceptacji. Ten etap w życiu kobiety to nie koniec, ale początek nowej podróży, nowych doświadczeń, pełnych możliwości i potencjału. Jest to czas, w którym zgłębiamy swoją wewnętrzną mądrość i czerpiemy radość ze zdobytego doświadczenia życiowego. Możemy radzić sobie z wyzwaniami, które towarzyszą dojrzałości i cieszyć się każdym dniem. To mój najlepszy czas. Jestem pełna siły, pewna siebie, a moje decyzje płyną prosto z serca. Mam wiedzę, doświadczenie, nie boję się eksperymentować. Wiem, że najlepsze dopiero przede mną. Z wiekiem ja się dopiero rozkręcam, a o moją skórę dba ekspert – Neovadiol od Vichy.

Magda Mołek, ambasadorka Neovadiol i kampanii “Ja się dopiero rozkręcam!”

W ramach współpracy ambasadorskiej prowadzone będą szerokie działania: TV, outdoor (iluminacja na budynku Warsaw Spire), kampania influencerska, komunikacja na kanałach social media marki Vichy Laboratoires i na kanale Magdy Mołek, a także materiały POS. Za współpracę z ambasadorką odpowiada zespół Vichy ze wsparciem agencji 2koma7, która jest odpowiedzialna również za działania advocacy. Zakup mediów powierzono agencji mediowej Wavemaker. Kreację przygotowała agencja McCANN. Produkcją sesji zdjęciowej i video zajmowała się Truskavka. Za działania media relations odpowiada agencja LoveBrands Group.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Radioterapia adaptacyjna — nowa jakość w leczeniu promieniami

Narodowy Instytut Onkologii w Gliwicach jest pierwszym ośrodkiem w Polsce, w którym chorzy na nowotwory są od tygodnia leczeni przy użyciu nowej, bardzo precyzyjnej metody naświetlania – radioterapii adaptacyjnej. Do tej pory skorzystało z niej dwoje pacjentów, ale kolejni są już przygotowywani do zabiegów.