Targi LOOK i beautyVISION 2019 już za nami

Targi LOOK i beautyVISION 2019 już za nami

Fot. materiały prasowe


Ponad 18,5 tys. zwiedzających, liczne konkursy, warsztaty, profesjonalne produkty i sprzęt, a także liczne stoiska z chętnymi do udzielania porad ekspertami. Za nami dwa intensywne dni targów fryzjersko-kosmetycznych, które zamieniły teren Międzynarodowych Targów Poznańskich w kosmetyczny raj.

Jak co roku, w targach LOOK i beautyVISION udział wzięły tysiące osób, które na co dzień profesjonalnie zajmują się fryzjerstwem i kosmetyką. Najbardziej znane firmy urodowe z różnych stron świata inspirowały trendami oraz produktowymi perełkami, które można było kupić bezpośrednio na stoiskach. Można było również przetestować różne nowości, które w wielu przypadkach właśnie w Poznaniu miały swoją premierę. Nie zabrakło konkursów z cennymi nagrodami.

Bogaty program wydarzeń zachęcił fryzjerów i kosmetyczki z całej Polski do przyjazdu do stolicy Wielkopolski, gdzie mieli okazję do rozwijania swoich umiejętności oraz poszerzania wiedzy teoretycznej. Najbardziej widowiskowe pokazy miały miejsce w samym sercu targów – na scenie głównej.

Ring barberski

Niewątpliwie największą furorę zrobiły pierwsze w Polsce Mistrzostwa w Goleniu Twarzy na Mokro. Ich organizatorem był Rafał Lewandowski, który sam zdobył ten tytuł w Szkocji, gdzie na co dzień prowadzi swój BarberShop. Spośród wielu kandydatów na ringu zmierzyło się ośmiu najlepszych barberów – zwycięzcą został 16-letni Nikodem Szulc. Oprócz prestiżowego tytułu i cennych nagród, otrzymał prawdziwy mistrzowski pas bokserski.

W strefie HAIR SCHOOL barberzy prezentowali również najnowsze techniki cięcia oraz dyskutowali na temat nowinek w zawodzie i produktów, z którymi można było zapoznać się na stoiskach barberskich.

KREATOR z “Rajskim ptakiem”

Fryzjerstwo jako sztukę pokazał artystyczny konkurs KREATOR, którego motywem przewodnim w trzech konkurencjach był „Rajski ptak”. Uczestnicy przekazali tę ideę w swoich pracach najlepiej jak tylko się dało. Były emocje, łzy i moc kolorów, a pomysły osób startujących w konkursie przeszły najśmielsze oczekiwania jury. Laureatką głównej nagrody została Magdalena Kapelan i jej interpretacja rajskiego ptaka w odcieniach żółtego i brązu.

Master Of Beauty

Ogromne emocje przyniosły również Otwarte Mistrzostwa Polski Fryzjersko-Kosmetyczne, organizowany przez Wielkopolską Izbę Rzemieślniczą w Poznaniu oraz Związek Rzemiosła Polskiego.  Od lat zwycięzcy tego konkursu rozpoczynają prawdziwą karierę. Jeśli jesteście ciekawi, kto został tegorocznym mistrzem we fryzjerstwie, makijażu, przedłużaniu i zagęszczaniu włosów oraz barberingu, zachęcamy do zapoznania się z wynikami na: www.crr.com.pl.

Urodowy raj

Targi LOOK i beautyVISION po raz kolejny zostały umiejscowione w pięciu pawilonach Międzynarodowych Targów Poznańskich. Cała impreza odbyła się na ponad 26 tys. m kw. Na imprezie pojawili się też znani i lubiani, m.in. zespół Pectus, Maciej Maniewski, Żaklina z Top Model czy Krzysztof Ibisz, którzy chętnie pozowali do zdjęć.

Praktyka czyni mistrza

W zawodzie fryzjerów i kosmetyczek najważniejsza jest praktyka i ciągłe doskonalenie swoich umiejętności. Podczas targów LOOK i beautyVISION była ku temu niejedna okazja. Oprócz szkoleń z markami fryzjerskimi ARTEGO PRESTIGE NIGHT, Hair M Show, odbył się również Kongres Podologiczny, Kongres Salon Kosmetyczny XXI wieku i po raz pierwszy wydarzenie dla stylistek paznokci – ONLY NAILS.

Wszyscy uczestnicy mogli poznać nie tylko najnowsze techniki w swoim fachu. Mieli także okazję do zadawania pytań i wymiany cennych spostrzeżeń. Odbyły się również mistrzostwa Nails Olympic Show, w którym udział wzięło 720 konkurentek, oraz Mistrzostwa w Makijażu Permanentnym oraz Lash&Brow Championship.

Złoty medal i Acanthus Aureus

Międzynarodowe Targi Poznańskie lubią doceniać swoich wystawców, którzy każdego roku na ich terenie prezentują znakomite produkty. Nagrodzili ich Złotym Medalem MTP. Spośród zgłoszonych kandydatów na targach LOOK i beautyVISION 2019 otrzymali go:

  • Progress – za Artistique Experience Men Hair Color;
  • EFEKT – za koncentrat rdzeniowy – instant repulp;
  • Adam Szulc Barber – za olej do brody Steam Punk;
  • Instytut BIO PIGMENTS – za Diamond od BIO Pigments;
  • NeoNail – za nową bazę proteinową 6 w 1;
  • Modena Nails – za nowy podkładowy base gel.

Po raz kolejny przyznane zostały również nagrody Acanthus Aureus dla wystawców, którzy potrafili najlepiej zobrazować swoją wizję stoiska, łącząc ją ze strategią marketingową.

Targi LOOK wyróżniły stoiska firm: DJR Polska – Kasho Polska, Panda Trzebnica, Goldwell – JBS Kisielewski Turos Kisielewski Sp. j., Polwell – Fale Loki Koki, Efekt Mirosław Halfar. Organizatorzy targów beautyVISION wyróżnili natomiast NeoNail COSMO GROUP, firme Art Team Monika Prałat, spółki Synergy Medial Company oraz Semilac Nesperta.

Targi dla ambitnych

Tegoroczna frekwencja to zdaniem organizatorów ogromny sukces targów i biorących w nich udział wystawców. Z roku na rok cieszą się one coraz większym zainteresowaniem, a i oferta ciągle się poszerza. Dla wielu osób to swego rodzaju kuźnia talentów – miejsce uczące odwagi, wiary w swoje możliwości i zachęcające do ciężkiej, ale satysfakcjonującej pracy.

Kolejne targi odbędą się w dniach 4-5 kwietnia 2020 roku.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Narodowy Instytut Onkologii w Gliwicach ma nowego dyrektora

Prof. Krzysztof Składowski nie jest już dyrektorem Narodowego Instytutu Onkologii w Gliwicach. 26 marca zastąpił go dr hab. n. med. Sławomir Blamek, prof. NIO-PIB.