Dziennikarka i modelka Paulina Krupińska została pierwszą polską ambasadorką marki Douglas Collection. Właśnie wystartowała z jej udziałem kampania „Jak Ty to robisz?” promująca szeroką ofertę produktów do makijażu.
Produkty Douglas Collection dostępne są wyłącznie w perfumeriach Douglas i na Douglas.pl. Kasia Maudit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE, podkreśla, że Douglas Collection czerpią inspirację z najnowszych trendów beauty, które Douglas jako retailer dostrzega jako jeden z pierwszych na największych światowych rynkach. Doskonale rozumie, co kochają jego klientki i potrafi szybko reagować na zmieniające się trendy. Kierując się filozofią, że piękno jest prawem, a nie przywilejem dla nielicznych, tworzy niezawodne produkty, które spełniają oczekiwania konsumentek i oferuje je w przystępnych cenach, aby każda z nich mogła znaleźć w Douglas swoje premium kosmetyki na każdą okazję.
Douglas Collection w kosmetyczkach wizażystek
Zaprosiliśmy Paulinę Krupińską do współpracy, ponieważ jej świetny styl, autentyczność i wizerunek idealnie pasują do naszej marki. Paulina inspiruje Polki, bez budowania dystansu, wygląda świetnie mimo napiętego grafiku, i przepięknie prezentuje się w każdym stylu i makijażu. To kobieta, która w każdej roli życiowej pozostaje autentyczna, co sprawia, że Polki ją uwielbiają – jest to wartość bliska naszej marce. Pragniemy inspirować Polki do wyrażania siebie poprzez makijaż. Kiedy patrzymy na Paulinę, zadajemy sobie pytanie, jak ona to robi, że zawsze wygląda pięknie i naturalnie.
Kasia Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE
Paulina Krupińska twierdzi, że przyjęła propozycję zostania twarzą Douglas Collection z ogromną radością, bo jak wiele kobiet uwielbia bawić się makijażem i eksperymentować
ze swoim wizerunkiem. Na planach telewizyjnych często podgląda triki makijażowe wizażystek. Zaobserwowała, że wiele z nich w swoich kosmetyczkach posiada właśnie produkty marki Douglas Collection.
Od momentu, gdy zostałam ambasadorką, testuję jeszcze więcej produktów i odkrywam swoje nowe must have. Cenię je za ich uniwersalność, wysoką jakość, a jednocześnie przystępność. Pozwalają mi wykreować wiele looków — od romantycznego, przez codzienny oraz po nieco mocniejszy — wieczorowy.
Paulina Krupińska
Douglas Collection i kampania „Jak Ty to robisz?”
Zdaniem organizatorów kampania „Jak Ty to robisz?”, która wystartowała 11 czerwca, opiera się na dobrze znanym pytaniu, którego używamy, gdy chcemy kogoś docenić, ale także poznać jego sekret urody. Wzbudza dyskusję i zachęca, aby podzielić się swoimi sekretami. Przybliża to markę do konsumentek i ich języka, tworząc platformę „o mnie”.
Celem naszej najnowszej kampanii jest zachęcenie konsumentek do dialogu z marką. Nie istnieje bowiem jedna, dobra odpowiedź na pytanie: jak Ty to robisz? Chcemy sprowokować je do podpatrywania trików naszych Make-Up Artists, sekretów Pauliny, ale również dzielenia się swoimi wyjątkowymi sposobami na dbanie o siebie i poznać ich „beauty hacki”. Przy tak szerokim asortymencie jak Douglas Collection, możliwości są nieograniczone. Dlatego w ramach kampanii na social mediach powstaną tutoriale makijażowe, zaś na festiwalach muzycznych już kolejny rok specjalne strefy Douglas, gdzie można spotkać i umalować się u naszych makijażystów. W ten sposób marka pragnie pokazać, jak za pomocą produktów Douglas Collection można poznać najróżniejsze sposoby na podkreślenie swojego piękna i wyrażenie siebie.
Kasia Mauduit, dyrektorka marketingu Douglas PL & CEE
Kampania ma być widoczna w perfumeriach w całym kraju oraz na kanałach social media Douglas. Wkrótce pojawi się również na nośnikach OOH w polskich miastach oraz w prasie. W ramach kampanii przygotowany został dedykowany spot, który będzie emitowany w serwisie Youtube oraz w kanałach własnych Douglas. Planowane są także działania obejmujące digital i influencer marketing. Ponadto w kolejnych tygodniach i miesiącach prowadzona będzie komunikacja w mediach społecznościowych – zarówno na kanałach marki, jak i Ambasadorki.
Za koncepcję strategiczno-kreatywną, nawiązanie i koordynowanie współpracy z Pauliną Krupińską, realizację kampanii na OOH i social media odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów prowadzi Wavemaker.
Zdjęcia do kampanii wykonał Marcin Tyszka oraz reprezentująca go agencja Backstage PR, która wyprodukowała kampanię.