Rusza 12. edycja The Lidl Way to Career. Wbijaj na staż!

Rusza 12. edycja The Lidl Way to Career. Wbijaj na staż!

27 lutego wystartowała rekrutacja do kolejnej, 12. już, edycji programu stażowego The Lidl Way to Career. Możesz do niego aplikować online.

The Lidl Way to Career to program stażowy, który od wielu lat cieszy się dużym zainteresowaniem studentów i absolwentów do 30. roku życia. W tym roku Lidl Polska poszukuje ambitnych i pracowitych osób, które od lipca do września będą chciały nabyć nowe umiejętności zarówno w centrali, jak i w biurach sprzedaży firmy w obszarach takich jak: m.in. logistyka, administracja, HR, finanse, sprzedaż, zakupy. Miesięcznie stażyści otrzymają 4150 zł brutto.

 – Uczestnictwo w programie The Lidl Way to Career to dobra okazja, by wakacje były pełne wyzwań oraz możliwości rozwoju. W trakcie trzymiesięcznego stażu uczestnicy programu mają szansę nie tylko zdobyć nowe doświadczenie, które jest bezcenne na rynku pracy, ale także spędzić czas w fantastycznej atmosferze, poznając wiele inspirujących osób. To ogromna szansa na to, aby uczyć się od ekspertów z branży retail – zachęca Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.

Aplikować do programu można przez stronę internetową kariera.lidl.pl. W tym roku Lidl Polska poszukuje blisko 80 stażystów – ponad 50 do różnych działów w centrali firmy oraz niespełna 30 do biur sprzedaży w całej Polsce. Wybór lokalizacji jest w tym roku bardzo duży.

Stażyści, którzy przejdą proces rekrutacji, otrzymają umowę o staż oraz odbędą trzymiesięczny staż w pełnym wymiarze godzin od 3 lipca do 29 września br. W trakcie programu stażowego będą mieli okazję opracowywać interesujące case studies, współpracować z doświadczonymi specjalistami, a także samodzielnie zrealizować projekt.

Rekrutacji do programu stażowego The Lidl Way to Career towarzyszy kampania pod hasłem “Wbijaj na nasz staż do Lidla!“, której nośnikami są m.in. kanały social media, online digital, reklamy outdoor oraz komunikaty na uczelniach wyższych. Kampania potrwa do końca marca br. Powstała we współpracy z agencją Job n’ Joy. Jej twarzami są stażyści Lidl Polska, którzy brali udział w poprzednich edycjach programu. 

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Perfecta Ceramedica Pep-3 – synergiczne działanie ceramidów i peptydów

Marka Perfecta wprowadziła na rynek nową linię kosmetyków Ceramedica Pep-3 z ceramidami i peptydami, które błyskawicznie spłycają zmarszczki, ujędrniają skórę i przyspieszają syntezę kolagenu.