Wychodząc naprzeciw obecnym trendom w designie oraz zmieniającym się wymaganiom klientów, po 6 latach działalności na rynku beauty marka kosmetyczna Sensum Mare zdecydowała się na rebranding.
Już w zeszłym roku, przy okazji launchu serum z peptydami i ceramidami z linii ALGOPRO, Sensum Mare zaprezentowało nową identyfikację wizualną — odświeżony logotyp i nowe projekty opakowań. Również maska pod oczy oraz krem do rąk, które miały swoją premierę w listopadzie 2023 roku, zaprojektowane zostały w nowym designie. Styczeń 2024 roku przyniósł odświeżoną wersję serum z witaminą C.
Czytaj też: Algomask – 30 składników aktywnych do pielęgnacji okolic oczu
– Wszystkie zmiany podyktowane są wciąż zmieniającymi się trendami w świecie designu oraz nowymi potrzebami klientów. Sensum Mare już teraz jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się marek kosmetycznych na polskim rynku. Rebranding ma nie tylko umocnić tę pozycję, ale również stać się punktem wyjścia do realizacji dalszych celów strategicznych firmy.
Od samego początku powstania Sensum Mare chcieliśmy, aby nasza identyfikacja wizualna była nowoczesna, premium i zgodna z najnowszymi trendami. Rebranding jest ewolucją, a nie rewolucją, choć niektóre linie produktowe rzeczywiście dostaną całkowicie nowy wygląd. Idziemy z duchem czasu i wychodzimy naprzeciw wymaganiom naszych klientów. Odświeżony logotyp i jego pogrubione, nowoczesne fonty nawiązują do coraz silniejszej pozycji marki na rynku, jak również podążania i kreowania rynkowych trendów — mówi Maciej Tęsiorowski, współzałożyciel marki Sensum Mare.
Łukasz Kołodziejek, drugi współzałożyciel, dodaje, że to pierwszy rebranding od momentu założenia marki. – Niespodzianką dla naszych klientów będzie to, że w tym roku zaprezentujemy kolejne, odmienione opakowania kosmetyków. To dla nas kluczowa kwestia do realizacji celów strategicznych firmy. Rebranding będzie dotyczył wszystkich naszych produktów i będzie sukcesywnie realizowany przez cały 2024 rok — zapowiada.
Sensum Mare to polska marka kosmetyków naturalnych tworzonych w duchu clean beauty, założona w 2017 roku. Jej produkty oparte są na składnikach pochodzenia morskiego i oceanicznego.