Suplementowe wsparcie odporności

Suplementowe wsparcie odporności

- Nowości

Marka L’biotica, specjalista w zakresie pielęgnacji włosów, stworzyła wyjątkową serię suplementów diety, które pomogą Ci wesprzeć odporność organizmu.

Seria Loveliness to specjalnie dobrane witaminy, minerały oraz nienasycone kwasy tłuszczowe, niezbędne w codziennej diecie. Wyjątkowe połączenia składników zamkniętych w kapsułce z olejem lnianym sprawi, że będzie ona bogatsza w naturalne substancje wspierające odporność.

Kiedy za oknem pojawiają się pierwsze oznaki jesieni, musimy zacząć działać. Zbilansowana dieta wspierana suplementami diety może zdziałać cuda.

Jakich suplementów i witamin nie powinno zabraknąć w czasie obniżonej odporności?

Olej oregano – jest potrzebny dla zachowania optymalnej odporności w jesienne dni. Jego głównym składnikiem jest karwakol – silny przeciwutleniacz należący do kwasów fenolowych. Zawarte w oleju oregano czynne substancje korzystnie wpływają na układ odpornościowy i przeciwdziałają infekcjom. Jest on sprzymierzeńcem w walce z wolnymi rodnikami, więc nie tylko poprawi się Twoja odporność, ale również kondycja skóry.

Witamina D3+K2 – jedna z najpopularniejszych witamin ostatnich lat. Witaminę D3 czerpiemy ze słońca, a kiedy zaczyna go brakować, jej ilość w pożywieniu jest zbyt mała, żeby utrzymać jej prawidłowy poziom w organizmie. Z badań wynika, że aż 80 proc. Polaków cierpi z powodu jej niedoboru, co może mieć poważne konsekwencje zdrowotne. W okresie jesienno-zimowym, gdy słońca jest coraz mniej, jesteśmy bardziej narażeni na niedobór witaminy D3, co objawia się m.in. pogorszeniem nastroju, zmęczeniem, sennością i spadkiem odporności.

Zanim zaczniesz przyjmować witaminę D3, najlepiej zbadaj jej poziom w organizmie, aby dobrać właściwą dawkę. Pamiętaj, należy ją przyjmować razem z posiłkiem, ponieważ rozpuszcza się w tłuszczach. W połączeniu z olejem lnianym i witaminą K2, witamina D3 pomaga w utrzymaniu odporności i zdrowych kości w okresie większej podatności na przeziębienia i urazy.

Kwasy Omega-3 – choć nie kojarzą się bezpośrednio z odpornością, to jednak ich niedobór ma na nią bezpośredni wpływ. Odgrywają one ogromne znaczenie w regulacji poziomu trójglicerydów, które poprawiają koncentrację i samopoczucie, oddziaływują na odporność, odpowiadają za prawidłowe funkcjonowanie serca, mózgu i wzroku. Są naturalnym źródłem kwasów EPA i DHA niezbędnych dla prawidłowej pracy organizmu.

Głównym źródłem kwasów Omega-3 są ryby i owoce morza, których w codziennej diecie nie ma wystarczająco dużo, aby pokryć dzienne zapotrzebowanie organizmu. Jest to główny argument za tym, aby suplement z kwasami omega-3 zawitał w Twojej codziennej diecie.

           

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj również

Jak dostarczyć dziecku kwasy Omega-3?

Odpowiednie odżywianie to obok ruchu i edukacji kluczowy