Mamo, zasłużyłaś na relaks! Zrelaksuj się w gabinecie beauty

Mamo, zasłużyłaś na relaks! Zrelaksuj się w gabinecie beauty

Z okazji Dnia Matki, Fisher-Price we współpracy z siecią gabinetów beauty&SPA YASUMI umożliwia mamom z całego kraju skorzystanie z relaksującego masażu w promocyjnej cenie.

Akcja „Dzień Mamy z Fisher-Price” ruszyła już 17 maja. Zakup vouchera na zabieg relaksacyjny możliwy jest tutaj. Uwaga! Liczba zabiegów w promocyjnej cenie jest ograniczona, dlatego warto się pospieszyć. Akcja marki ma na celu wsparcie zmęczonych codziennymi obowiązkami mam i podarowanie im chwili zasłużonego relaksu. Inicjatywa „Dzień Mamy z Fisher-Price” została stworzona w odpowiedzi na wyniki badań, według których matki dzieci w wieku 0-7 lat mają dla siebie średnio tylko 56 minut dziennie!

Naukowcy obliczyli, że w pierwszym roku życia dziecka świeżo upieczony rodzic śpi średnio o 663 godziny mniej niż normalnie. Badanie zlecone przez markę Fisher-Price, producenta zabawek i produktów dla maluchów, zostało przeprowadzone w marcu tego roku na grupie 1000 Polek. Prawie trzy czwarte ankietowanych kobiet (74%) stwierdziło, że rodzicielstwo w czasach pandemii sprawiło, iż czują się bardziej wyczerpane niż zwykle. Natomiast 78% mam przyznało, że wraz z narodzinami dziecka zaczęły postrzegać sen jako luksus, a nie podstawową potrzebę biologiczną organizmu, którą mogą naturalnie zaspokajać każdej nocy. Spytane o idealny prezent z okazji zbliżającego się Dnia Mamy, prawie dwie trzecie (74%) ankietowanych matek przyznało, że to, o czym marzą, to chwila odpoczynku.

W oparciu o powyższe wyniki, marka Fisher-Price stworzyła akcję, do udziału w której zaprasza wszystkie mamy w Polsce pragnące celebrować swoje święto poprzez upragniony relaks. Dzięki współpracy z renomowaną siecią gabinetów kosmetycznych YASUMI, marka oferuje możliwość zakupu masażu relaksacyjnego dla młodych mam z rabatem w wysokości do -50% za 45-minutowy zabieg. Oferta ta jest zarezerwowana dla 663 kobiet, co symbolicznie nawiązuje do liczby utraconych godzin snu podczas pierwszego roku macierzyństwa.

Voucher na zabieg można kupić na stronie sklep.yasumi.pl, a zrealizować w jednym z ponad 100 salonów YASUMI w całym kraju. Dla mam, które umówią się na masaż w dniach od 17 maja do 13 czerwca, w salonie YASUMI czekać będzie dodatkowa niespodzianka – specjalna zawieszka na drzwi z kodem zniżkowym na zabawki Fisher-Price. Ponadto, każda mama, która skorzysta z masażu, będzie mogła wziąć udział w konkursie i wygrać dodatkowe nagrody, w tym m.in. zestaw kosmetyków do domowej pielęgnacji. Zadaniem konkursowym będzie przedstawienie swojego sprawdzonego sposobu na relaks.

– Wszystkie informacje na temat konkursu można znaleźć na zawieszkach przedstawiających kultowe zabawki Fisher-Price, czyli Szczeniaczka Uczniaczka i jego Siostrzyczkę trzymających transparent z hasłem „DBAMY O MAMY!”. Setki zawieszek na drzwi zostaną wręczone Polkom, by pomóc im nadrobić zaległości w śnie, a ponadto przypomnieć o tym, jak istotne jest, by nie zapominały o swoich potrzebach – mówią organizatorzy akcji.

– W ostatnim czasie coraz więcej mówi się o negatywnych skutkach izolacji, której wszyscy doświadczyliśmy w związku z pandemią wywołaną COVID-19. Każdy z nas borykał się z niedogodnościami w tym wyjątkowo ciężkim czasie, jednak bezapelacyjnie to właśnie rodzice, a zwłaszcza matki małych dzieci, musiały zmierzyć się z największymi trudnościami. Macierzyństwo to piękne, lecz szalenie wyczerpujące doświadczenie, i to w normalnych czasach. Wyniki przeprowadzonego badania utwierdziły nas tylko w przekonaniu, że Polki potrzebują teraz odpoczynku bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Mamy nadzieję, że dzięki naszej inicjatywie, setki matek w całej Polsce zyskają cenny czas dla siebie i poświęcą go na relaks – mówi Ewa Bielawa, Brand Manager marki Fisher-Price w Polsce.

xxx

W przeprowadzonym badaniu ponad 1/3 ankietowanych mam (37%) przyznała się do wywierania na sobie dodatkowej presji, a 41% kobiet stwierdziło, że dobro innych przedkłada nad swoje. Z kolei dla 69% ankietowanych mam pogodzenie obowiązków zawodowych i macierzyństwa było w ostatnim roku dużym wyzwaniem. Jak Polki opisują samo macierzyństwo? Wśród najczęściej wymienianych przymiotników znalazły się określenia takie jak: piękne (64%), ciekawe (55%), wyczerpujące (52%) oraz wspaniałe (52%).

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may also like

Kolejna edycja targów kosmetyków naturalnych w wersji online

Już w najbliższy weekend – 19 i 20