Kolejna marka kosmetyczna sięga po wsparcie influencerów z TikToka

Kolejna marka kosmetyczna sięga po wsparcie influencerów z TikToka

Mary (Maria Jeleniewska) nazywana polską królową TikToka oraz Wersow (Weronika Sowa) i Lexy (Lexy Chaplin) będą twarzami kampanii marketingowej produktów marki Stars from the Stars.

10 października startuje kampania marketingowa kosmetyków nowej marki z udziałem popularnych influencerek. Trzy dni wcześniej spółka Stars.Space, do której należy nowa marka produktów kosmetycznych, rozpocznie emisję akcji w formule crowdinvestingu. Oferta publiczna akcji S.A będzie zaprezentowana na platformie CrowdConnect, a w planie jest pozyskanie do 4,55 mln zł.

Stars.Space w ubiegłym tygodniu uruchomiła sklep internetowy i zaczęła wprowadzać kosmetyki marki Stars from the Stars na półki ponad 1500 drogerii Rossmann. W kampanię marketingową kosmetyków zaangażowanych jest ponad 100 influencerów związanych z platformą społecznościową TikTok.

– Marketing nowej marki oparliśmy w dużej mierze o ekosystem TikToka. Jest to obecnie najpopularniejsza i najczęściej pobierana aplikacja na świecie. Dowodem na niezwykły potencjał TikToka są wcześniejsze doświadczenia w pracy dla marki OnlyBioLife, której profil na tej platformie  przekroczył  100 tysięcy obserwujących i jest pod tym względem numerem jeden w kategorii beauty w Polsce. Ze sprzedażą Stars from the Stars ruszyliśmy w ubiegłym tygodniu, a profil ma już ponad 6 tys. obserwujących. W najbliższym czasie pokażemy na liczbach, jak to zainteresowanie przekłada się na sprzedaż kosmetyków – podkreśla Maciej Zegarski, prezes Stars.Space S.A.

Spółka stawia również na kanał offline, która jest realizowana przez sieć drogerii Rossmann. W trakcie kampanii marketingowej półki z kosmetykami Stars from the Stars będą oznaczone logiem TikToka. – Rossmann to nasz wyłączny partner na Polskę. Rodzimy rynek tak naprawdę to nasz pierwszy krok. Prowadzimy już zaawansowane analizy związane z wejściem na rynki międzynarodowe. W przyszłym roku chcemy pojawić się w Rosji oraz w krajach Bliskiego Wschodu. Na tych rynkach TikTok również będzie naszym partnerem marketingowym – zaznacza Maciej Zegarski.

Stars.Space rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji, która potrwa do 20 października 2021 r. Spółka planuje pozyskać środki na poszerzenie oferty produktowej i budowę zasięgu marki Stars from the Stars. Po zakończeniu oferty publicznej Stars.Space planuje rozpocząć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Gdzie kończy się pielęgnacja, a zaczyna uzależnienie od perfekcji?

Dbanie o siebie to naturalny element codziennego życia. Zdrowa pielęgnacja pomaga nam czuć się dobrze w swoim ciele, budować pewność siebie i promować dobrostan psychiczny. Jednak gdzie przebiega granica między zdrową troską o siebie a obsesyjnym dążeniem do perfekcji? Jak rozpoznać, kiedy pielęgnacja staje się kompulsywnym nawykiem, który nie daje nam satysfakcji, lecz wprowadza dodatkowy stres?