Kampania „Czujesz Klimat?” Rossmanna ma kolejnego ambasadora. Kto to?

Kampania „Czujesz Klimat?” Rossmanna ma kolejnego ambasadora. Kto to?

Fot. Rossmann

Wokalistka, aktorka i kompozytorka Iga Krefft, znana szerzej jako Ofelia, została kolejnym, trzecim już ambasadorem projektu ekologicznego „Czujesz Klimat?”. Podzieliła się tą informacją z fanami na swoim Instagramie.

Artystka, wspólnie z pozostałymi ambasadorami, Arturem Rojkiem i Marcinem Kydryńskim, przekonuje, że nawet małe, codzienne wybory, także podczas zakupów, mają ogromny wpływ na planetę, a co za tym idzie – na nasz dobrostan.

Każdy z nas może przyczynić się do poprawy środowiska

Iga Krefft – Ofelia

–  Jestem świadoma postępujących zmian klimatycznych na świecie i wierzę, że wybory, których dokonuję każdego dnia, mogą je spowalniać albo niestety pogłębiać. Dlatego uważam, że dbanie o środowisko zaczyna się od małych decyzji. I wierzę, że gdyby każdy zaczął od jednej zmiany w swoim życiu, wspólnie moglibyśmy osiągnąć wielkie rzeczy. Mieszkam w dużym mieście, ale poruszam się po nim hulajnogą, noszę butelkę na wodę wielokrotnego użytku i zwracam uwagę na produkty, jakie wybieram – jaki mają skład, jak powstały, czy ich opakowania nadają się do ponownego użytku. I chciałabym zachęcać do tego innych, dlatego przyłączyłam się do inicjatywy „Czujesz Klimat?” Rossmanna – przyznaje Iga Krefft

Jedna z najbardziej utalentowanych artystek młodego pokolenia, na początku września br. wydała swoją drugą solową płytę, zatytułowaną „8”. Na Instagramie obserwuje ją ponad 114 tysięcy osób. W projekt „Czujesz Klimat?” Rossmanna zaangażowała się, ponieważ – jak sama stwierdziła – kocha naturę za jej wielowymiarowość. –

To z jednej strony nieprzewidywalny żywioł, który rządzi naszym życiem, a z drugiej – źródło naszej równowagi. Źródło, którego zasoby wyczerpują się z każdym rokiem – mówi.

Co to za kampania?

Celem „Czujesz Klimat?” jest m.in. wspieranie idei, że codziennie wybory każdego z nas mogą być bardziej przyjazne środowisku. Rossmann chce nam je ułatwiać, dlatego w swoich sklepach produkty wyróżniające się ze względu na dobry dla planety skład, opakowanie przyjazne środowisku i bardziej zrównoważoną produkcję oznaczył symbolem „Czujesz Klimat?”.  

Dobry klimat to nie tylko czyste powietrze i środowisko. To także przyjaźni ludzie, atmosfera, jaka nas otacza, pozytywne wibracje. Dlatego w ramach akcji „Czujesz Klimat?” Rossmann został sponsorem Opener’a (na tegorocznym Open’erze po raz pierwszy w Polsce pojawiła się scena zasilana wodorem), Off Festival, Siesty oraz Great September.  

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Yasumi Shido — zabieg z użyciem kosmetyków z ryżem

Po godzinie od wykonania zabiegu Yasumi Shido skóra