Ewa Minge zaprojektuje nową linię odzieży medycznej dla marki MEDORA

Ewa Minge zaprojektuje nową linię odzieży medycznej dla marki MEDORA

Fot. Medora

Już w grudniu swoją premierę będzie miała nowa linia odzieży medycznej marki MEDORA, którą zaprojektuje Ewa Minge. To efekt kontraktu, jaki znana i ceniona na świecie projektantka mody podpisała z właścicielką firmy odzieżowej – Ewą Małgorzatą Wiertelak.

Do czasu premiery obie panie będą współpracowały przy stworzeniu selektywnej kolekcji dla sektora medycznego. Celem stworzenia nowej kolekcji we współpracy z projektantem jest pokazanie, że odzież używana w codziennej pracy lekarza może być nie tylko funkcjonalna, ale także modna i elegancka. Obie panie wezmą również udział w sesji zdjęciowej z produktami marki MEDORA, którą będzie można zobaczyć w social mediach obu marek i na stronie www.medora.pl

Ewa Minge i Ewa Małgorzata Wiertelak, dwie nietuzinkowe osobowości reprezentujące dwie wyjątkowe marki, ogłosiły rozpoczęcie współpracy za pomocą kanałów social media. W ramach obowiązującego kontraktu, Ewa Minge zaprojektuje kolekcję fartuchów damskich i męskich. Zobowiązana jest także do udziału w targach i konferencjach branżowych, wydarzeniach i imprezach marki MEDORA, a także do współpracy wizerunkowej w promowaniu zaprojektowanych modeli.

„Jesteśmy dumni, że pani Ewa Minge zgodziła się współpracować z naszą marką. Uważam, że w życiu nie ma przypadków i że dwie Ewy, prowadzące firmy odzieżową i modową, mogą razem stworzyć coś wyjątkowego. Od lat marzyłam, aby fartuchy dla lekarzy były czymś więcej niż tylko ubraniem ochronnym. Lekarze, pielęgniarki czy kosmetyczki spędzają w nich nawet kilkanaście godzin dziennie. Uważam, że ten strój zasługuje na szczególną uwagę” – powiedziała Ewa Małgorzata Wiertelak, prezes firmy MEDORA.

Jak dodała, zastanawiała się, co zrobić, aby strój dla lekarzy i pielęgniarek był nie tylko praktyczny, ale przede wszystkim ciekawy i zawierał całą gamę dbałości o szczegóły. “Nasza marka już dawno wprowadziła różne nietypowe rozwiązania – od kolorowych haftów po wykorzystanie kryształów marki Swarovski. Ale tym razem poszliśmy dalej. Chcemy, aby odzież marki MEDORA, zaprojektowana przez niezwykle utalentowaną projektantkę Ewę Minge, była synonimem wyjątkowości i odzwierciedleniem osobowości, które będą tę odzież nosiły, a do tego aby była ona piękna” – dodała prezes firmy MEDORA.

Warto dodać, że odzież stworzonej przez nią marki wykorzystywana jest w wielu produkcjach telewizyjnych, takich jak „Pierwsza Miłość”, „W rytmie serca”, „Diagnoza”, czy „Barwy Szczęścia”, a także w wielu komercyjnych reklamach i innych projektach. Marka otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w miejscu pracy?

"To nie jest zawód dla kobiet", "Może zajmij się czymś łatwiejszym, to zbyt trudne dla ciebie", "Masz za małą wiedzę i umiejętności", "Nie dasz rady, nie nadajesz się". Takie zdania słyszą na początku swojej kariery kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w tej branży?