Znana sieć otworzyła w Warszawie Skin & Beauty by Super-Pharm – pierwszy w Polsce sklep będący połączeniem drogerii, perfumerii i profesjonalnych usług beauty.
Pierwszy Skin & Beauty by Super-Pharm otwarto w warszawskim centrum handlowym Sadyba Best Mall. Planowane jest już uruchomienie dwóch następnych — lada moment w warszawskiej Elektrowni Powiśle, a nieco później, ale jeszcze w tym roku, zostanie otwarty Skin & Beauty by Super-Pharm w Poznaniu.
W otwartym już w Warszawie Skin & Beauty by Super-Pharm można znaleźć produkty znanych i lubianych marek, które od dawna dostępne są w sieci Super-Pharm, m.in. dermokosmetyki, kosmetyki do pielęgnacji, szeroki asortyment produktów do włosów, a także produkty marek luksusowych i selektywnych oraz z kategorii sexual wellness.
Niezwykły sklep łączący drogerię, perfumerię i strefę usług beauty podzielony jest na strefy w kształcie okręgów, a jego sercem jest strefa dermokosmetyków i badania skóry. Zupełną nowością jest profesjonalna strefa Hair Care z najlepszymi markami fryzjerskimi i trychologicznymi.
Koncept, który stworzyliśmy, nie tylko odpowiada najbardziej wyrafinowanym potrzebom wymagających klientów, ale jest również jednym z najnowocześniejszych w Europie. Pracując nad jego koncepcją, odwiedziliśmy najlepsze sklepy rekomendowane przez naszych partnerów handlowych w stolicach europejskich, jak również najbardziej wysublimowane koncepty w USA. Z czystym sumieniem, choć oczywiście subiektywnie, mogę powiedzieć, że Skin & Beauty by Super-Pharm jest wyjątkowym, najlepszym i najnowocześniejszym formatem na europejskim rynku
– mówi Monika Kolaszyńska, prezes Super-Pharm Poland.

Skin & Beauty by Super-Pharm odznacza się eleganckim, pastelowym, nowoczesnym wnętrzem, a odwiedzający, oprócz zrobienia zakupów, otrzymają wsparcie profesjonalistów i możliwość skorzystania z usług fryzjerskich, a także profesjonalnego doradztwa.
Koncept architektoniczny opiera się na okręgach, a każdy z nich to inny „świat” odpowiadający na potrzeby naszych klientów. W Skin & Beauty by Super-Pharm mamy świat dermokosmetyków i badania kondycji skóry, make-up’u, koloryzacji i stylizacji włosów, a także wyodrębnioną strefę body & spa, kategorię sensual wellness czy kosmetyków dla mężczyzn. To, czego nie ma w naszych tradycyjnych sklepach, a pojawi się w Skin & Beauty by Super-Pharm, to strefa brandów selektywnych. I to kolejna przewaga tego miejsca. Jest więc inaczej niż wszędzie. I na tym właśnie nam zależało
– mówi Monika Kolaszyńska.
Na klientów Skin & Beauty by Super-Pharm będą czekać liczne promocje i akcje specjalne. Będą mogli korzystać także z aplikacji Klubu Super-Pharm i wszystkich benefitów, jakie oferuje program lojalnościowy.