Najsilniejsze marki wyróżnione przez klientów

Najsilniejsze marki wyróżnione przez klientów

Rozstrzygnięto konkurs Superbrands 2018, którego celem jest wyłonienie marek najchętniej polecanych i cieszących się największym zaufaniem klientów.

  • W kategorii uroda/make-up tytuł Superbrands 2018 otrzymały marki: L’Oréal Paris, Max Factor, Rimmel, Maybelline, Astor, Inglot, Avon, Bourjois, Dior, Chanel i Revlon.
  • W kategorii: uroda/pielęgnacja twarzy, ciała i włosów tytuł Superbrands 2018 przyznano markom: Nivea, Dove, Ziaja, Gilette, Adidas i Biały Jeleń, natomiast tytuł Superbrand Polska Marka 2018 – AA Cosmetics, Bielenda, Dr Irena Eris, Eveline Cosmetics, Joanna, Lirene, Luksja, Soraya i Tołpa.
  • W kategorii: uroda/usługi kosmetyczne, fryzjerskie i spa konsumenci postanowili przyznać tytuł Superbrands 2018 Kosmetycznym Instytutom Dr Irena Eris, natomiast tytuł Superbrands Polska Marka 2018 trafił do Dermiki Salon&SPA.
  • W kategorii zdrowie/higiena osobista tytułem Superbrands 2018 wyróżniono marki: Colgate, Blend-a-Med, Elmex, Oral B, Rexona i Listerine.
  • W kategorii zdrowie/artykuły higieniczne tytułem Superbrands 2018 mogą poszczycić się marki: Velvet, Regina, Mola, Bella, Always i Cleanic, natomiast tytuł Superbrands Polska Marka 2018 trafił do marek Soft&Easy i Viscoplast.

Łącznie w tegorocznej edycji badania, które zrealizował instytut ARC Rynek i Opinia, wzięło udział ponad 10 tys. respondentów. Ocenili oni około 2 tys. marek. Co ważne, po raz pierwszy w historii konkursu tytuły Superbrands przyznali wyłącznie konsumenci.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w miejscu pracy?

"To nie jest zawód dla kobiet", "Może zajmij się czymś łatwiejszym, to zbyt trudne dla ciebie", "Masz za małą wiedzę i umiejętności", "Nie dasz rady, nie nadajesz się". Takie zdania słyszą na początku swojej kariery kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w tej branży?