Lidl został oficjalnym partnerem UEFA w rozgrywkach Euro 2024

Lidl został oficjalnym partnerem UEFA w rozgrywkach Euro 2024

Lidl został globalnym partnerem UEFA zarówno europejskich eliminacji w 2023 roku, jak i turnieju finałowego w 2024 roku. Umowa o współpracy zacznie obowiązywać od rozpoczęcia pierwszych rozgrywek.

Od 14 czerwca do 14 lipca 2024 roku najlepsze drużyny narodowe ze Starego Kontynentu będą walczyły o tytuł Mistrza Europy w 10 różnych niemieckich miastach. O tym, które kraje zmierzą się podczas 51 meczów finałowego turnieju, zadecydują wyniki europejskich eliminacji rozgrywanych od marca 2023 do marca 2024 roku.

Jako oficjalny partner Lidl, będący jedną z wiodących handlowych sieci spożywczych
w Europie wspiera europejskie eliminacje oraz UEFA EURO 2024. Tak jak piłka nożna każdego dnia stanowi rozrywkę dla milionów ludzi, tak Lidl jest wiarygodnym partnerem dla milionów klientów w Europie podczas codziennych zakupów.

W sieci Lidl jest obecnie 12 tysięcy sklepów zlokalizowanych w 31 krajach, w tym 30 w Europie.

– Cieszymy się, że możemy być częścią wydarzenia, które ekscytuje nie tylko naszych klientów, ale także naszych pracowników mówi Jeroen Bal, członek zarządu Divisional Board Customer Lidl International. – Chcemy sprawić, aby UEFA EURO 2024 było przeżyciem dostępnym dla wszystkich, tak jak dostępne dla wszystkich są nasze produkty – na przykład poprzez nasze Strefy Kibica Lidla. Wspólnie z innymi krajami, w których działa Lidl, jesteśmy pełni entuzjazmu.

Poprzez partnerstwo Lidl chce podkreślić znaczenie świeżych owoców i warzyw oraz sportu dla aktywnego, zdrowego stylu życia. To, co jemy i jak dużo się ruszamy, ma ogromny wpływ na nasze zdrowie oraz środowisko. Dlatego właśnie Lidl nieustannie rozwija asortyment w oparciu o założenia diety planetarnej, aby ułatwić klientom podejmowanie świadomych decyzji zakupowych dotyczących produktów zdrowych i wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Przykładem takich działań są nowe międzynarodowe standardy działań marketingowych skierowanych do dzieci.

– UEFA z dumą wita Lidla jako partnera programu rozgrywek eliminacyjnych oraz turnieju UEFA EURO 2024 – mówi Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA. –  Obecność Lidla na całym kontynencie przyczyni się do promocji tego niezapomnianego wydarzenia. Cieszymy się również, że wspólnie będziemy promować zdrowie i dobre samopoczucie jako wartości wspólne dla Lidl i UEFA.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Food4face – kosmetyki z miłości do skóry i natury

O wyjątkowości kosmetyków food4face świadczy nie tylko skuteczność pielęgnujących formuł, ale też reguły, których przestrzega marka eco soft. To idealna propozycja dla klientów podejmujących świadome decyzje zakupowe.