Kostka myjąca Dove ma już 60 lat!

Kostka myjąca Dove ma już 60 lat!

Fot. Maja Marklowska-Dzierżak

Niewiele jest kosmetyków, które mimo zmieniających się trendów są w stanie przetrwać na rynku 60 lat i nadal cieszyć się niesłabnącą popularnością wśród klientów. Dlatego kostce myjącej Dove należą się wielkie gratulacje!

Jej 60. urodziny to doskonały moment, aby sięgnąć do bogatej historii tego produktu. Wprowadzona na rynek w 1957 roku, kostka myjąca Dove stanowiła prawdziwą rewolucję w pielęgnacji. Dzięki opatentowanej formule DEFI, łączącej bardzo delikatne składniki myjące z nawilżającymi lipidami, nie wysusza i nie podrażnia, co jest domeną zwykłych, zasadowych mydeł (dermatolodzy nie zalecają ich do mycia twarzy!). Może być stosowana również do oczyszczania skóry suchej, wrażliwej i skłonnej do podrażnień.

I pewnie w tym tkwi tajemnica sukcesu kostki myjącej Dove. Kupują ją miliony kobiet na całym świecie. Co ważne, jej charakterystyczny zapach nie zmienił się od 60 lat!

Wraz z wieloma pokoleniami kobiet marka Dove pomagała nam rozbudowywać definicję piękna, jednak wiemy, że wciąż mamy jeszcze do wiele do zrobienia. Dlatego będziemy dokładać wszelkich starań, aby nadal redefiniować piękno, zwalczać stereotypy oraz doceniać wszystko to, co czyni kobiety wyjątkowymi przez kolejnych 60 lat – zapewnia Nick Soukas, wiceprezes marketingu marki Dove w Stanach Zjednoczonych.

Spośród 305 użytkowniczek portalu babyboom.pl, które wzięły udział w badaniu, polegającym na przetestowaniu kostki myjącej Dove, 93 proc. zamieniło na nią stosowane do tej pory produkty do mycia twarzy.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w miejscu pracy?

"To nie jest zawód dla kobiet", "Może zajmij się czymś łatwiejszym, to zbyt trudne dla ciebie", "Masz za małą wiedzę i umiejętności", "Nie dasz rady, nie nadajesz się". Takie zdania słyszą na początku swojej kariery kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w tej branży?