Kosmetyki Perfecta Bubble Tea również w wersji mini

Kosmetyki Perfecta Bubble Tea również w wersji mini

Wybierasz się w podróż i brakuje ci miejsca na ulubione kosmetyki Bubble Tea do pielęgnacji ciała? A może lecisz samolotem i obawiasz się, że odbiorą ci je podczas kontroli podręcznego bagażu na lotnisku? W obu przypadkach jest rozwiązanie: zabierz ze sobą mini produkty!

Małą buteleczkę ulubionego żelu pod prysznic lub balsamu do ciała możesz zabrać ze sobą wszędzie. Dzięki pojemności 100 ml lub 100 g produkt zmieści się w niedużej torebce i bez problemu przejdzie kontrolę bagażu podręcznego na lotnisku. A w domu możesz używać wymiennie mini żeli pod prysznic o różnych zapachach.

Czytaj także: Mini kosmetyczka z mini kosmetykami zmieści się w każdym bagażu

Mini żele pod prysznic z serii Bubble Tea marki Perfecta (8,99 zł/100 g), to produkty wegańskie dostępne w 4 wersjach zapachowych: wiśni, kokosu, egzotycznych owoców i marakui. Są bardzo wydajne – specjalna formuła less water sprawia, że używając mniejszej ilości produktu, uzyskasz taki sam efekt jak przy standardowej ilości. Dlatego są wręcz idealne na krótkie i długie podróże. Dzięki drogocennym ekstraktom i olejom doskonale wygładzają i odżywiają skórę, a także otulają ją aromatycznym, owocowym zapachem. Innowacyjne formuły zawierają hydrożelowe kuleczki, które rozpuszczają się na skórze, zapewniając jej dodatkowe nawilżenie.

Wiśniowy mini balsam do ciała (9,99 zł/100 ml) zawiera aż 97 proc. składników pochodzenia naturalnego. Witaminowe kuleczki, które w nim znajdziesz, sprawiają, że po aplikacji skóra jest nie tylko silnie nawilżona, ale także odżywiona. Do tego zachwyca subtelnie słodkim zapachem, a dzięki ekstraktowi z herbaty matcha niweluje działanie wolnych rodników, a tym samym opóźnia starzenie skóry. Nawilża i wygładza skórę, nadaje się do każdej cery.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Kryzys psychiczny w sieci. Jak pomóc?

Z mediów społecznościowych korzysta już niemal 28 mln Polaków (66 proc. populacji). Statystyczny użytkownik spędza w nich 14 proc. swojego aktywnego dnia, czyli zgodnie z najnowszymi badaniami 2 godz. 23 min, a młodzież w wieku 16-24 lat – nawet 20 proc. aktywnego dnia. Jednak dynamiczny rozwój social mediów przynosi nie tylko możliwości, ale również wyzwania, w tym coraz częstsze sygnały kryzysów psychicznych widocznych wśród użytkowników sieci.