Jeśli na kawę, to tylko do…

Jeśli na kawę, to tylko do…

Fot. Pixabay.com

Eksperci z Polskiego Instytutu Badań Jakości sprawdzili, jaką atmosferę, obsługę i produkty oferują największe kawiarnie sieciowe. Wzięli również pod uwagę możliwość korzystania w nich z Internetu.

Do wykonania tego badania zaangażowali tajemniczych klientów (z ang. mystery shopper), którzy udali do badanych placówek, aby zgodnie z opracowanym modelem ocenić ich funkcjonowanie, zachowując się przy tym jak „zwykli” konsumenci, zamawiający kawę cappuccino i ciastko.

W badaniu uwzględniono lokale zróżnicowanym profilu działalności. Znalazły się wśród nich kawiarnio-cukiernie, kawiarnio-lodziarnie, kawiarnio-piekarnie, kawiarnie zlokalizowane przy barach typu fast-food. Ich wspólną cechą jest to, że są to miejsca, do których klient może przyjść, spotkać się ze znajomymi oraz zamówić kawę i ciastko. Pod lupę wzięto 11 sieci:

  • Blikle
  • Carte D’or
  • Costa Coffee
  • Cukiernia Sowa
  • Wedel
  • Gorąco Polecam
  • Green Caffe Nero
  • Grycan
  • McCafe
  • So! Coffee
  • Starbucks

Oceniano je pod kątem czystości i funkcjonalności, jakości obsługi klienta, jakości serwowanej kawy i ciastka oraz zakresu oferty produktów. Po zsumowaniu wszystkich punktów najlepszą siecią kawiarni okazała Green Caffe. Na drugim miejscu znalazły się Cukiernie Sowa. Trzecie miejsce zajęła Costa Coffee.

Szczegóły badania na stronie http://www.badaniajakosci.pl/tests/kawiarnie-2017-ocena-lokali-jakosci-obslugi-oraz-szerokosci-oferty/

No to już wiecie, dokąd jutro wybrać się na kawę?!

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

„Lidlomix” tańszy aż o 500 zł, ale tylko przez trzy dni!

Tylko od 12 do 14 czerwca użytkownicy aplikacji