YASUMI maluje październik na różowo dla młodych kobiet chorujących na raka piersi

YASUMI maluje październik na różowo dla młodych kobiet chorujących na raka piersi

Rak piersi dotyka nie tylko kobiety po pięćdziesiątce, ale również dziewiętnastolatki. W tym roku YASUMI jeszcze intensywniej będzie walczyć o szerzenie wiedzy na temat nowotworu piersi, tym razem głównie u kobiet młodych – od 18. do 45. roku życia.

W czerwcu świat obiegła wiadomość, że Miranda McKeon, aktorka z serialu „Ania, nie Anna”, netflixowej adaptacji powieści „Ania z Zielonego Wzgórza”, ma raka piersi. Ponieważ właśnie rozpoczął się październik, miesiąc świadomości raka piersi, wydarzenia związane z szerzeniem wiedzy na temat tej choroby zdecydowała się wesprzeć również marka YASUMI, zachęcając Polki do regularnych badań piersi.

– Profilaktyczne badania ratują życie, dlatego są tak ważne. Ogromnie się cieszę, że 700 Yasumianek tak chętnie dołączyło do akcji i październik wspólnie pomalujemy na różowo. Błędne przeświadczenie o tym, że chorują tylko dojrzałe kobiety, poruszyło nasze Yasumianki i wspólnie chcemy obalić ten mit poprzez edukację i finansowe wsparcie – mówi Zofia Bydałek, założycielka marki YASUMI.

Edukacja na temat profilaktyki, diagnostyki i leczenia raka piersi

W ramach akcji YASUMI NA RÓŻOWO 1 października o godzinie 20:00 na https://www.facebook.com/YasumiPolska udostępniony został edukacyjny film o profilaktycznych badaniach, diagnostyce, nowoczesnych metodach leczenia, diecie przeciwnowotworowej oraz pielęgnacji skóry po chemioterapii z udziałem dr. n. med. Daniela Maliszewskiego oraz współzałożycielki fundacji OmeaLife – Eweliny Puszkin. O pielęgnacji skóry oraz diecie antyoksydacyjnej opowiadają w nim TOP EXPERCI YASUMI – Małgorzata Jezierska oraz Agnieszka Kujawa.

– Co roku raka piersi diagnozuje się u około 20 000 kobiet. Niestety choroba ta wykrywana jest u coraz młodszych pań – mówi dr Daniel Maliszewski. – U pacjentek z podejrzeniem raka piersi ważna jest szybka diagnostyka i łatwy dostęp do nowoczesnego leczenia. Kobiety, kończąc 20 lat, co roku powinny robić USG piersi, a kobiety kończące 50 lat – mammografię. Dzięki multidyscyplinarnemu i spersonalizowanemu leczeniu rak piersi jest już praktycznie chorobą przewlekłą o dobrym rokowaniu. Jednak wiedza kobiet na temat profilaktyki i leczenia raka piersi jest kluczowa, aby świadomie uczestniczyć w procesie diagnostyczno-leczniczym.

– Nasza fundacja udziela wsparcia merytorycznego z zakresu metod leczenia raka piersi, po to, by pacjentka mogła stać się partnerem do rozmowy z lekarzem i świadomie podejmowała decyzje o swoim leczeniu. Uczucie sprawczości buduje w niej na nowo poczucie bezpieczeństwa, którego bardzo potrzebuje. Wpieramy ją również emocjonalnie, dzielimy się swoimi pozytywnymi doświadczeniami, motywujemy do pozostania aktywną zawodowo i nierezygnowania ze swoich pasji w trakcie i po zakończonym leczeniu. Od 2018 roku jesteśmy członkiem Think Pink Europe – organizacji zrzeszającej fundacje wspierające chorych na raka piersi z całej Europy. Wspólnie realizujemy wiele zadań, m.in. organizujemy Race for the Cure – mówi współzałożycielka fundacji OmeaLife, Ewelina Puszkin.

Bieg po zdrowie

Race for the Cure to jedna z największych europejskich imprez sportowych tematycznie poświęcona zdrowiu kobiet. W jej trakcie organizowane są biegi, jak i Nordic Walking. – Race for the Cure niesie ze sobą ideę zwiększenia świadomości profilaktyki raka piersi, budowania solidarności z chorymi i ich rodzinami oraz umożliwia gromadzenie funduszy na działalność fundacji – dodaje Ewelina Puszkin.

Osoby chorujące na raka piersi biegną w różowych koszulkach, celebrując życie. Pozostali uczestnicy wyrażają gest solidarności w walce z rakiem piersi, zakładając koszulki białe. Każdego roku w tej akcji bierze w niej udział około miliona osób, a w tym roku o kilkaset więcej, bo uczestniczą w niej również Yasumianki. Wydarzenie będzie organizowane w całej Polsce. O tym, jak dołączyć do drużyn lub jak założyć swoją drużynę można dowiedzieć się na stronie Race for the Cure.

Maski na różowo

Na czym polega udział marki YASUMI? Przekaże ona cały dochód ze sprzedaży 1000 różowych masek z platyną na rzecz fundacji OmeaLife. – Maska wspomaga metabolizm skóry, zwiększa jej elastyczność, stymuluje syntezę kolagenu, przeciwdziała wolnym rodnikom. Łagodzi podrażnienia i wzmacnia ściany naczyń krwionośnych, działa nawilżająco, wygładzająco i ochronnie. Sprawdzi się rewelacyjnie dla każdego typu cery jako przeciwutleniająca bomba dla skóry twarzy – mówi Top Expert i Trener YASUMI COLLEGE, Agnieszka Kujawa. – Będziemy je sprzedawać po 10 zł w październiku w naszych gabinetach, do których serdecznie zapraszamy. Tym samym 10 000 złotych przekażemy na rzecz fundacji, której działanie my, Yasumianki, wspieramy całym sercem!

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Food4face – kosmetyki z miłości do skóry i natury

O wyjątkowości kosmetyków food4face świadczy nie tylko skuteczność pielęgnujących formuł, ale też reguły, których przestrzega marka eco soft. To idealna propozycja dla klientów podejmujących świadome decyzje zakupowe.