Wygrała z rakiem i założyła firmę RuNo Cosmetics dla świadomych kobiet

Wygrała z rakiem i założyła firmę RuNo Cosmetics dla świadomych kobiet

– Kosmetyki RuNo powstały z marzeń i wiary, że nawet najgorsze rzeczy, które nas spotykają, można zamienić w dobro — mówi Marzena Łukowska-Chmiel, właścicielka marki kosmetyków naturalnych z Bytomia.

RuNo Cosmetics to marka naturalnych kosmetyków premium o starannie wyselekcjonowanym i bogatym składzie. Na rynku pojawiła się w ubiegłym roku.

Właścicielka RuNo Cosmetics, Marzena Łukowska-Chmiel, zdecydowała się otworzyć biznes w mieście kojarzonym do tej pory głównie z przemysłem ciężkim — zlikwidowanymi już w większości kopalniami oraz hutami. W Bytomiu poza firmą kosmetyczną otworzyła też salon SPA o nazwie Leśne RuNo.

RuNo — kosmetyki wegańskie w 3 odsłonach

W kosmetykach RuNo znajdziemy wszystko, co najlepsze jest w roślinach, czyli witaminy, liposomy, antyoksydanty i skoncentrowane wyciągi, które odmładzają, napinają i rozświetlają skórę. RuNo to trzy linie podstawowych, naturalnych kosmetyków, które wykorzystują połączenie tradycyjnych składników z najnowocześniejszymi osiągnięciami kosmetologii. W ofercie są kremy i sera w linii regenerującej, nawilżającej oraz odżywczej. Pielęgnację nimi można uzupełnić tonikiem z wyciągiem z ryżu i aloesu lub delikatnym mydłem z olejem kokosowym i czarnym węglem.

Składniki kosmetyków RuNo są dopasowane do potrzeb i oczekiwań nowoczesnych kobiet. Wyeliminowano w nich zbędne wypełniacze, sztuczne konserwanty i parabeny. RuNo to produkty wegańskie.

– Aż 19 aktywnych składników w jednym kremie można śmiało nazwać bombą witaminową. Wszystko to wyciągi naturalne, m.in. bakuchiol czy olej bakuchi. Jedne mają działanie podobne do botoksu, inne działają jak retinol, a są przy tym bezpieczne dla organizmu — przekonuje Marzena Łukowska-Chmiel.

Głównym składnikiem linii regenerującej jest bakuchiol, który działa na skórę na wielu poziomach, m.in. poprawia koloryt cery, działa przeciwzapalnie i pomaga skórze trądzikowej. Wśród składników aktywnych znalazły się także skwalan, ekstrakt z opuncji figowej, ekstrakt z guarany, 5 naturalnych olejów, witamina E oraz ekstrakt z żołędzia.

Aktywnymi składnikami w serii nawilżającej są: witamina C, wyciąg z ryżu, kwas fitowy, glukonolakton, ekstrakt z żołędzia, ekstrakt z acmella, liposomy z kwasami omega i acerola.

W serii odżywczej dominuje osiem wyciągów botanicznych z całym bogactwem wartościowych składników odżywczych, na czele z kompleksem witamin AEC, wzbogaconym o witaminy F, E i B3.

Wyrazem dbałości o ekologię jest wykorzystanie szklanych opakowań wielokrotnego użytku i papieru z recyklingu.

RuNo dla kobiet świadomych swoich potrzeb

Za właścicielką marki RuNo przemawia przejmująca życiowa historia. Kilka lat temu Marzena Łukowska-Chmiel zachorowała na hormonozależnego raka piersi. Wykryto u niej tę chorobę w zaawansowanym stadium.

– To był moment przełomowy w moim myśleniu o sobie i świecie. Musiałam zacząć żyć bardziej świadomie. Chcę o siebie dbać, ale przy tym nie czuć lęku o to, że niszczę sobie zdrowie. Stąd pomysł na kosmetyki naturalne — mówi Marzena Łukowska-Chmiel, która po wielu wzlotach i upadkach ostatecznie wygrała z nowotworem.

– Leśne RuNo i kosmetyki RuNo powstały z marzeń i wiary, że nawet najgorsze rzeczy, które nas spotykają, można zamienić w dobro. Grupą docelową kosmetyków RuNo są kobiety świadome swoich potrzeb, które stawiają na skuteczną pielęgnację. Chętnie poznają składy używanych preparatów oraz współdzielą filozofię, która skupia się na holistycznej trosce o urodę, zdrowie i dobre samopoczucie – podkreśla szefowa bytomskiej firmy kosmetycznej.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Światowy Dzień AIDS. Liczba zakażeń ciągle wzrasta, ale nie chcemy rozmawiać o HIV

1 grudnia to Światowy Dzień z AIDS. Według