Nie przepłacaj, kupuj kosmetyki w refillu

Nie przepłacaj, kupuj kosmetyki w refillu

Po co wydawać na krem więcej, skoro można mniej? Wystarczy kupić kosmetyk w wymiennym opakowaniu typu refill. Koniecznie zapytaj o nie w drogerii.

Kosmetyki w wymiennych opakowaniach to dbałość o środowisko i oszczędności w portfelu. Oferuje je coraz więcej producentów, bo cieszą się coraz większym zainteresowaniem.

Każdy krem sprzedawany w słoiczku, oprócz opakowania zewnętrznego ma również drugie – wewnętrzne, tzw. termos, w którym znajduje się kosmetyk. Zamiast kupować za każdym razem całość, wystarczy dokupić tylko część wewnętrzną, z kosmetykiem.

Co to jest refill?

Refill to wymienne opakowanie, tzw. termos, w którym znajduje się krem. To rozwiązanie, dzięki któremu zewnętrzny słoik może być używany wielokrotnie, a wymianie podlega jedynie środek. Po zużyciu kremu nie wyrzucamy słoiczka, a wyjmujemy jedynie refill i na jego miejsce wkładamy nowy.

Opakowania typu reliff mają wiele zalet. Dzięki nim:

  • Oszczędzamy

Dzięki takiemu opakowaniu za kosmetyk płacimy mniej, ponieważ jest sprzedawany bez zewnętrznego słoiczka. Decydując się na zakup kosmetyku w opakowaniu typu refill, oszczędzamy więc ok. 20 ceny!

  • Wygoda stosowania

Swój ulubiony słoiczek na krem trzymasz na toaletce i wymieniasz tylko jego zawartość.

  • Szeroki wachlarz możliwości

Słoiczki w kremach (np. marki FLOSLEK Laboratorium) są uniwersalne. Mogą być wykorzystane także do przechowywania refilli innych linii kosmetycznych.

  • Dbałość o środowisko

Refill waży tylko 8 g, podczas gdy cały słoiczek aż 40 g. Jak łatwo obliczyć, decydując się na zakup wkładu i ponowne wykorzystanie zewnętrznego słoika, wprowadzasz do środowiska o 32 g mniej plastiku! Na dodatek refille w 100 proc. podlegają recyklingowi.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Kryzys psychiczny w sieci. Jak pomóc?

Z mediów społecznościowych korzysta już niemal 28 mln Polaków (66 proc. populacji). Statystyczny użytkownik spędza w nich 14 proc. swojego aktywnego dnia, czyli zgodnie z najnowszymi badaniami 2 godz. 23 min, a młodzież w wieku 16-24 lat – nawet 20 proc. aktywnego dnia. Jednak dynamiczny rozwój social mediów przynosi nie tylko możliwości, ale również wyzwania, w tym coraz częstsze sygnały kryzysów psychicznych widocznych wśród użytkowników sieci.