Ciężarówka darów dla pacjentów warszawskiego hospicjum

Ciężarówka darów dla pacjentów warszawskiego hospicjum

Fot. FHO

Środki higieniczne i produkty pielęgnacyjne o wartości ponad 27 tysięcy złotych przyjechały 14 sierpnia do siedziby Fundacji Hospicjum Onkologiczne Świętego Krzysztofa w Warszawie. To prezent od drogerii Rossmann.

“Bardzo doceniamy fakt, że tak znana i duża marka działa na rzecz potrzebujących. Ważne jest dla nas również zaangażowanie pracowników drogerii, bo to oni i klienci decydują o tym, kto otrzyma wsparcie. Dziękujemy z całego serca” – mówi Dorota Jasińska, prezes zarządu Fundacji Hospicjum Onkologiczne Świętego Krzysztofa.

Współpraca między fundacją a Rossmannem rozpoczęła się w 2017 roku. Prowadzone przez nią hospicjum zostało wtedy obdarowane produktami o wartości ponad 48 tysięcy złotych. Co ważne, fundacja sama wybrała najbardziej potrzebne pacjentom produkty z listy ponad 1 300 artykułów. A te najpilniejsze potrzeby do właśni środki higieniczne i produkty pielęgnacyjne.

W Fundacji Hospicjum Onkologiczne podkreślają, że dzięki wsparciu ze strony Rossmanna łatwiej będzie realizować misję hospicjum, którą jest tworzenie… domu. Szczególnie dla pacjentów, którzy często spędzają w nim swoje ostatnie chwile, ale także dla ich rodzin i przyjaciół.

“Troska o godność każdego człowieka to piękne, ale i trudne zadanie, które wymaga znacznych nakładów finansowych. Rossmann sprawił, że będzie to prostsze” – podkreśla Dorota Jasińska.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w miejscu pracy?

"To nie jest zawód dla kobiet", "Może zajmij się czymś łatwiejszym, to zbyt trudne dla ciebie", "Masz za małą wiedzę i umiejętności", "Nie dasz rady, nie nadajesz się". Takie zdania słyszą na początku swojej kariery kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w tej branży?