Pasja. Trendy. Miejski styl. Inspiracją twórców nowej kolekcji kosmetyków do makijażu Artistry Studio Nyc Edition był zachwyt pozytywną energią największych miast świata. Linia powstała we współpracy z młodymi artystami zamieszkującymi najciekawsze metropolie.
Nowa linia marki Artistry, która miała swoją premierę 3 października w Warszawie, składa się z sześciu produktów:
- tuszu do rzęs 3 w 1 (117 zł, dostępny jest w czarnym kolorze),
- wielofunkcyjnej palety do makijażu (222 zł, dostępna w dwóch zestawach kolorystycznych),
- rozświetlającego pudru w kompakcie (164 zł),
- kredki do oczu 2 w 1 (129 zł, dostępna w trzech kolorach),
- szminki 2 w 1 (129 zł, dostępna w czterech kolorach) oraz
- koloryzującego balsamu do ust (88 zł, dostępny w trzech kolorach).
Dla każdego z tych produktów przewidziano kilka sposobów zastosowań. W ten sposób możliwe jest uzyskanie dowolnej konfiguracji stylizacji – każda w ekspresyjnym, inspirującym, miejskim stylu!
„Artistry Studio to linia dla passionistek: niezwykłych kobiet, które chcą poddać się pasji tworzenia. Są ciekawe nowych rozwiązań i wychodzą naprzeciw swoim pragnieniom. Chcieliśmy dać im możliwość stworzenia własnej, niepowtarzalnej stylizacji. Dlatego każdy z kosmetyków można wykorzystać na wiele sposobów, tworząc swoje autorskie kreacje makijażowe. Przykładem może być paleta do makijażu, której trzy odcienie różu do policzków i trzy cienie do powiek można mieszać w zależności od oczekiwanego efektu. Wiele możliwości stylizacji dają też kredka do ust, która pozwala na osiągnięcie efektu ombre oraz tusz do rzęs, w przypadku którego możemy modyfikować kształt szczoteczki” – mówi Andrzej Sawicki, ekspert ds. makijażu marki Artistry.
Kolorowe opakowania produktów zostały zaprojektowane przy współpracy ze znaną nowojorską artystką Lady JDay. Zdobią je graffiti, przedstawiające ekspresyjne wizerunki twarzy pięknych kobiet – odważnych, chcących poznawać świat.
„Inspirują mnie silne, odważne kobiety z całego świata. Uwielbiam malować je w jasnych barwach, które wyrażają ich siłę i ducha” – podkreśla Lady JDay.
Produkty Artistry sprzedawane są poprzez sieć ponad trzech milionów dystrybutorów firmy Amway na całym świecie.