Znamy wyniki konkursu „Stań na własnych nogach”!

Znamy wyniki konkursu „Stań na własnych nogach”!

- Konkursy
Fot. Rossmann

Klienci drogerii Rossmann zdecydowali, że pierwszą nagrodę – grant w wysokości 30 tys. zł na rozwój swojego pomysłu, otrzyma Joanna Koralewska za projekt „Relove – wielorazowe płatki kosmetyczne”.

Zwyciężczyni mówi o sobie, że jest „kobietą ze zdrowym podejściem do zdrowego stylu życia i ekologii”. Zdradziła również, że jest szczęśliwie zakochana, ma psa i kota oraz lubi mleczną czekoladę i głośny śmiech. Jej płatki do demakijażu, o których mówi, że zostały stworzone z miłości do naturalnej pielęgnacji i naszej planety, uszyte są w 100 proc. z naturalnych tkanin lub bambusa z algami morskimi. W zależności od użytego materiału, w różny sposób dobroczynnie wpływają na skórę. Można je prać w pralce, w temperaturze do 60 st. C i używać wiele razy.

Gra logopedyczna „Lody” Anny Lubner-Piskorskiej

Druga nagroda – 20 tys. zł – powędruje do Anny Lubner-Piskorskiej, autorki gry logopedycznej „Lody”. Pani Anna jest mamą, a z zawodu nauczycielką i dyplomowaną logopedą. Jej gra ma nie tylko zaciekawić, bawić, ale także uczyć dzieci prawidłowej wymowy trudnych głosek, w myśl zasady: „Piękna wymowa jest ważna”.

10 tys. zł – trzecia nagroda – przypadnie Paulinie Famielec, projektantce sensorycznej książeczki dla dzieci „Cicha książka”. Pani Paulina jest mamą Antka i Julki, a miłość do szycia – jak zapewnia – odziedziczyła po dziadku, który był krawcem, oraz mamie. Jej książeczki są uszyte z certyfikowanej bawełny oraz filcu. Mają bawić, ucząc i uczyć, bawiąc.

Sensoryczna książeczka dla dzieci „Cicha książka” Pauliny Famielec

Do akcji „Stań na własnych nogach”, razem z Fundacją Mamo Pracuj, Rossmann zaprosił dziewczyny, kobiety, mamy zajmujące się wytwarzaniem chałupniczo np. ubranek, domowych kosmetyków, torebek, dekoracji czy zabawek.

„Chodziło o to, by dać im szansę na zaprezentowanie swoich wyrobów ponad 7 mln członków Klubu Rossmann. Nagrody pieniężne mają być dla uczestniczek konkursu zachętą do przekucia dotychczasowego hobby w źródło utrzymania, wystartowania z własnym biznesem” – poinformowała Zofia Kociołek, specjalista ds. PR firmy Rossmann.

Do konkursu zgłoszonych zostało prawie pół tysiąca różnych projektów. Ponad połowa z nich powstała z myślą o dzieciach. Ich autorkami zwykle były mamy przebywające na urlopach wychowawczych. Popularne były także projekty kosmetyczne, modowe, wnętrzarskie, których wspólnym mianownikiem była często troska o środowisko. Głosowało kilkadziesiąt tysięcy klubowiczów.

Wszystkim laureatkom serdecznie gratulujemy!

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj również

Re.VISAGE dla każdej skóry

Najnowsza linia kosmetyków marki Dermika – Re.VISAGE –