YASUMI Rice Cleansing Foam — piankowy demakijaż inspirowany Japonią

YASUMI Rice Cleansing Foam — piankowy demakijaż inspirowany Japonią

Wmasowanie nawet najlepszego kremu i regularne nakładanie nawilżających lub innych masek nic nie da, jeśli zapomnisz o podstawowym elemencie pielęgnacji, jakim jest dokładne oczyszczenie skóry z sebum i zgromadzonych na niej zanieczyszczeń.

Niedokładny demakijaż bądź mycie samą wodą może przyczynić się do pojawienia się na skórze zmian trądzikowych, podrażnień, a nawet przyspieszyć procesy starzenia się skóry. Każdy może wybrać formę oczyszczania skóry wygodną dla siebie, klasyczne przetarcie płatkami kosmetycznymi zwilżonymi płynem micelarnym lub masaż skóry z wykorzystaniem pianki bądź żelu i obmycie skóry pod bieżącą wodą.

Pewnym ułatwieniem w wyborze odpowiedniego preparatu do demakijażu może być informacja o nowości, która pojawiła się właśnie na rynku. Jest nią delikatna pianka myjąca z proteinami ryżu marki YASUMI.

YASUMI Rice Cleansing Foam przeznaczona jest do demakijażu każdego rodzaju cery, również wrażliwej, z tendencją do pękających naczynek. Jej formuła opiera się na Hyalorice, unikalnym połączeniu glikozaminoglikanów, kwasu hialuronowego o niskim pH z hydrolizowanymi proteinami ryżu, bogatymi w witaminy, minerały, nienasycone kwasy tłuszczowe oraz przeciwutleniacze. Dzięki temu pianka nie tylko skutecznie odświeża i oczyszcza cerę z wszelkich zanieczyszczeń, ale jej celem jest również intensywne nawilżenie i zabezpieczenie skóry przed utratą wody, pobudzenie produkcji kolagenu, ujędrnienie i rozjaśnienie cery. Dodatek niacynamidu i pantenolu łagodzi podrażnienia, koi i redukuje zaczerwienienia, natomiast mocznik i aminokwasy poprawiają kondycję skóry.

Pianka do demakijażu YASUMI Rice Cleansing Foam jest dostępna na https://sklep.yasumi.pl/ oraz w gabinetach YASUMI https://gabinety.yasumi.pl/.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Kryzys psychiczny w sieci. Jak pomóc?

Z mediów społecznościowych korzysta już niemal 28 mln Polaków (66 proc. populacji). Statystyczny użytkownik spędza w nich 14 proc. swojego aktywnego dnia, czyli zgodnie z najnowszymi badaniami 2 godz. 23 min, a młodzież w wieku 16-24 lat – nawet 20 proc. aktywnego dnia. Jednak dynamiczny rozwój social mediów przynosi nie tylko możliwości, ale również wyzwania, w tym coraz częstsze sygnały kryzysów psychicznych widocznych wśród użytkowników sieci.