Wody perfumowane pełne soczystych owoców z dodatkiem perły

Wody perfumowane pełne soczystych owoców z dodatkiem perły

Na rynku pojawiły się trzy nowe zapachy rodzimej marki NOU – Vibes. Są słodkie i energetyczne. Wibrują słonecznymi nutami, wprawiając w dobry nastrój. Znajdziesz w nich słodycz gruszki, maliny, brzoskwini, ale też rześkość liczi, czarnej porzeczki i cytryny.

NOU Vibes Aqua Splash to owocowa woda perfumowana z drobinkami lśniącej w słońcu perły. Aura lekkości i zwiewności. Zaczyna się od niewinnego liczi, by po chwili kusić egzotycznymi owocami i soczystą gruszką. W tle wyczujesz mimozę, śliwkę i gardenię, świat zawiruje radością i szczęściem. U schyłku dnia ogrzeje cię szal z białego piżma, bursztynu i wanilii.

  • nuty głowy: liczi, egzotyczne owoce, soczysta gruszka
  • nuty serca: mimoza, śliwka, gardenia
  • nuty bazy: białe piżmo, bursztyn, wanilia

NOU Vibes Berry Much – owocowo-kwiatowa woda perfumowana z drobinkami lśniącej w słońcu perły. Soczysta energia, która eksploduje świeżością czarnej porzeczki. Do wibracji dołącza malina i gruszka. Powstaje moc, którą trudno powstrzymać. Balsamicznej delikatności dodają płatki róży, fiołka i białych kwiatów, a ciepła i słodkości dostarcza karmel, patchouli i drzewo cedrowe.

  • nuty głowy: czarna porzeczka, malina, gruszka
  • nuty serca: róża, fiołek, białe kwiaty
  • nuty bazy: karmel, drzewo cedrowe, patchouli

NOU Vibes Pixie Dust – owocowa woda perfumowana z drobinkami lśniącej w słońcu perły. Czarodziejskie wibracje energetycznej mandarynki, cytryny i melona. Zapomnij o nudzie. Tu nic nie jest oczywiste. Ta świeżość przeplata się z egzotyczną słodkością ananasa i wody kokosowej. Gdy emocje sięgną zenitu, przychodzi ukojenie. Odpoczniesz w cieniu piżma, maliny i drewna.

  • nuty głowy: mandarynka, cytryna, melon
  • nuty serca: ananas, egzotyczne owoce, woda kokosowa
  • nuty bazy: piżmo, malina, drewno

Cena każdej wody perfumowanej wynosi 44,99 zł za flakonik zawierający 30 ml.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Kryzys psychiczny w sieci. Jak pomóc?

Z mediów społecznościowych korzysta już niemal 28 mln Polaków (66 proc. populacji). Statystyczny użytkownik spędza w nich 14 proc. swojego aktywnego dnia, czyli zgodnie z najnowszymi badaniami 2 godz. 23 min, a młodzież w wieku 16-24 lat – nawet 20 proc. aktywnego dnia. Jednak dynamiczny rozwój social mediów przynosi nie tylko możliwości, ale również wyzwania, w tym coraz częstsze sygnały kryzysów psychicznych widocznych wśród użytkowników sieci.