Hipnotycznie bawiąc się kontrastami i oscylując między zapachem kwiatowym a kompozycją z kategorii gourmand, marka Jimmy Choo wprowadziła na rynek nowość – wodę perfumowaną Fever.
Nowy, uzależniający zapach, powstał z myślą o kobietach, którym będzie towarzyszył do samego świtu, nieustannie rozbudzając zmysły wszystkich, którzy znajdą się w jego aurze.
Kompozycję otwiera bogata i intensywna słodycz soczystej śliwki, dopełniona świeżymi akcentami różowego lychee i równoważona przez subtelną gorycz nut grejpfruta. W sercu zapachu pudrowe nuty heliotropu napotykają egzotyczną orchideę waniliową, wzmocnioną kontrastem z ultra kobiecym jaśminem. Kompozycja przechodzi następnie w kremowe nuty sandałowca, balsamiczne ciepło benzoinu i prażone migdałowe akcenty fasoli Tonka, zyskując niezwykle zmysłowy charakter.
Opakowanie w metalicznej tonacji śliwki, zdobione rozsławionym przez akcesoria i obuwie Jimmy Choo wzorem skóry pytona, odbija światło, podczas gdy tłoczona faktura kojarzy się z prawdziwą wężową skórą.
Wodę toaletową Fever Jimmy Choo można kupić wyłącznie w perfumeriach Sephora. Jej cena to: 249 zł/40 ml, 359 zł/60 ml i 485 zł/100 ml.