25 lat z AVON

25 lat z AVON

Fot.: Maja Marklowska-Dzierżak

25-lecie obecności na polskim rynku świętowała dzisiaj w Warszawie firma AVON.

Przez te ćwierć wieku stała się ona jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek kosmetycznych w Polsce. Nie dość, że produkuje świetne kosmetyki, to jeszcze angażuje się w działalność na rzecz kobiet (przykład: Różowa Wstążka).

25-lecie to doskonały moment na to, aby trochę powspominać. A jest co, bo okazuje się, że już po pięciu latach obecności na polskim rynku firma AVON otworzyła fabrykę kosmetyków w Garwolinie. Dziś jest ona już siedmiokrotnie większa niż w 1997 r., kiedy została otwarta, bo potrzeby klientek i ich świadomość są coraz większe. To w Garwolinie powstają receptury nowych kosmetyków, które do domów Polek trafiają dzięki całej rzeszy konsultantek.

Z myślą o klientkach, które lubią dotknąć, powąchać i przetestować krem, szminkę, cień do powiek czy perfumy, dwa lata temu w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy otwarto AVON Studio, w którym również można zaopatrzyć się w produkty tej marki. Internautki mogą je zamawiać do domu za pośrednictwem platformy avon.pl.

W ciągu tych 25 lat sprzedaliśmy 150 milionów flakonów perfum, 38 milionów maskar do rzęs i 25 milionów szminek – pochwaliła się Barbara Goździkowska, dyrektor generalna AVON Polska.

Na uczestników spotkania, zorganizowanego z okazji 25-lecia obecności marki na polskim rynku, czekały cztery atrakcje: pyszny tort orzechowy, dwie premiery – nowego kobiecego zapachu AVON Viva la Vita (oryginalne połączenie nuty wanilii i magnolii z nutą grejpfruta i mandarynki) i nowej linii kosmetyków do makijażu AVON True oraz nowa ambasadorka marki – Małgorzata Kożuchowska (na zdjęciu z prowadzącą spotkanie red. Marzeną Rogalską). Aktorka zdradziła, że w swojej torebce oprócz telefonu zawsze ma szminkę, puder i perfumy. Nigdy się z nimi nie rozstaje, a już na pewno nie byłaby w stanie obejść się bez perfum.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w miejscu pracy?

"To nie jest zawód dla kobiet", "Może zajmij się czymś łatwiejszym, to zbyt trudne dla ciebie", "Masz za małą wiedzę i umiejętności", "Nie dasz rady, nie nadajesz się". Takie zdania słyszą na początku swojej kariery kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w tej branży?