Alżbeta Lenska wyciągnęła pomocną dłoń. Do kogo?

Alżbeta Lenska wyciągnęła pomocną dłoń. Do kogo?

Fot. Hubert Adamczyk

Zakończyła się kampania społeczna „Dłonie pełne dobramarki Mary Kay. Dzięki zaangażowaniu firmy, jej konsultantek kosmetycznych i klientów, którzy sięgnęli po produkty tej marki, wsparcie otrzymali podopieczni Fundacji One Day. Ambasadorką akcji była Alżbeta Lenska.

Jeden dolar z każdego zestawu Satin Lips do pielęgnacji ust, sprzedanego w okresie między 12 maja a 31 grudnia 2020 roku trafiał do podopiecznych Fundacji One Day – organizacji wspierającej młodzież i dzieci z domów dziecka oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych. W efekcie blisko 60 tysięcy złotych zostanie przeznaczone na kursy zawodowe dla wychowanków domów dziecka.

– Ostatni rok stanowił wyzwanie dla każdego z nas, ale nawet w trudnych czasach nie możemy zapominać o potrzebujących. Marka Mary Kay po raz kolejny ruszyła z pomocą i finał tych działań budzi ogromną radość. Na szczególne wyróżnienie zasługują nasze konsultantki – bez ich zaangażowania nie udałoby się osiągnąć tego sukcesu – mówi Natalia Zgorzelska, Marketing Communication Coordinator w Mary Kay Polska. – Otaczają nas ludzie o wielkich sercach. Decydując się na zakup zestawów Satin Lips, nasi klienci stworzyli podopiecznym Fundacji One Day szansę na rozwój zawodowy i spełnienie marzeń. Nie poprzestajemy na tych działaniach i już teraz planujemy kolejne przedsięwzięcia – dodaje.

Ambasadorką zakończonej, drugiej już edycji kampanii „Dłonie pełne dobra” była Alżbeta Lenska – polska aktorka filmowa i teatralna czeskiego pochodzenia, która wraz z mężem, również aktorem, Rafałem Cieszyńskim, od lat włącza się w działalność charytatywną i społeczną. Jest jedną z ambasadorek i osób promujących Wigilię One Day – wigilijnego spotkania dla dzieci z domów dziecka.

– Dookoła nas jest tak wielu potrzebujących. Firma Mary Kay skierowała pomoc do dzieci, których los nie oszczędzał. Kupując drobne produkty, wspieraliśmy podopiecznych domów dziecka, którzy dorastają i opuszczają placówki. Nasze małe gesty to uśmiechy na ich twarzach, a to przecież bezcenne. Udział w kampanii to dla mnie wielka radość i duma, że udało się pomóc – mówi Alżbeta Lenska.

Już wkrótce wystartuje kolejna edycja kampanii i Mary Kay ponowienie ruszy z pomocą podopiecznym Fundacji One Day.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

You may also like

Jak sobie radzić z nudnościami i wymiotami w czasie ciąży?

Wiele kobiet jest przekonanych, że nudności i wymioty