Zakończyła się kampania społeczna „Dłonie pełne dobra” marki Mary Kay. Dzięki zaangażowaniu firmy, jej konsultantek kosmetycznych i klientów, którzy sięgnęli po produkty tej marki, wsparcie otrzymali podopieczni Fundacji One Day. Ambasadorką akcji była Alżbeta Lenska.
Jeden dolar z każdego zestawu Satin Lips do pielęgnacji ust, sprzedanego w okresie między 12 maja a 31 grudnia 2020 roku trafiał do podopiecznych Fundacji One Day – organizacji wspierającej młodzież i dzieci z domów dziecka oraz placówek opiekuńczo-wychowawczych. W efekcie blisko 60 tysięcy złotych zostanie przeznaczone na kursy zawodowe dla wychowanków domów dziecka.
– Ostatni rok stanowił wyzwanie dla każdego z nas, ale nawet w trudnych czasach nie możemy zapominać o potrzebujących. Marka Mary Kay po raz kolejny ruszyła z pomocą i finał tych działań budzi ogromną radość. Na szczególne wyróżnienie zasługują nasze konsultantki – bez ich zaangażowania nie udałoby się osiągnąć tego sukcesu – mówi Natalia Zgorzelska, Marketing Communication Coordinator w Mary Kay Polska. – Otaczają nas ludzie o wielkich sercach. Decydując się na zakup zestawów Satin Lips, nasi klienci stworzyli podopiecznym Fundacji One Day szansę na rozwój zawodowy i spełnienie marzeń. Nie poprzestajemy na tych działaniach i już teraz planujemy kolejne przedsięwzięcia – dodaje.
Ambasadorką zakończonej, drugiej już edycji kampanii „Dłonie pełne dobra” była Alżbeta Lenska – polska aktorka filmowa i teatralna czeskiego pochodzenia, która wraz z mężem, również aktorem, Rafałem Cieszyńskim, od lat włącza się w działalność charytatywną i społeczną. Jest jedną z ambasadorek i osób promujących Wigilię One Day – wigilijnego spotkania dla dzieci z domów dziecka.
– Dookoła nas jest tak wielu potrzebujących. Firma Mary Kay skierowała pomoc do dzieci, których los nie oszczędzał. Kupując drobne produkty, wspieraliśmy podopiecznych domów dziecka, którzy dorastają i opuszczają placówki. Nasze małe gesty to uśmiechy na ich twarzach, a to przecież bezcenne. Udział w kampanii to dla mnie wielka radość i duma, że udało się pomóc – mówi Alżbeta Lenska.
Już wkrótce wystartuje kolejna edycja kampanii i Mary Kay ponowienie ruszy z pomocą podopiecznym Fundacji One Day.