Ćwierćwiecze marki FLOSLEK

Ćwierćwiecze marki FLOSLEK

W tym roku nasza ulubiona firma, której produkty nieraz opisywaliśmy na portalu, Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK, obchodzi swoje 25-lecie. To ogromny sukces, bo bardzo trudno utrzymać się tak długo na niezwykle konkurencyjnym rynku. Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów, które przełożą się na nowe produkty.  

Trudno uwierzyć, że FLOSLEK ma już ćwierć wieku. Wydaje się, że dopiero co w rodzinnym gronie wymyślaliśmy nazwę i marzyliśmy o stworzeniu polskiej marki kosmetycznej, która będzie istnieć przez pokolenia– wspomina Katarzyna Furmanek, założycielka i prezes Laboratorium Kosmetycznego FLOSLEK.

Pierwszy był żel do powiek

W 1994 r. zadebiutowały dwa dermokosmetyki marki FLOSLEK. Pierwszym z nich był nowatorski żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem lekarskim. Pozytywny odbiór, z jakim spotkał się na wymagającym polskim rynku – zarówno wśród polecających go farmaceutów, jak i wśród klientek – stał się bodźcem do rozwoju firmy i poszerzenia oferty o kolejne preparaty. Sam kosmetyk okazał się też najczęściej nagradzanym produktem marki FLOSLEK – został wyróżniony m.in. Godłem Promocyjnym “Teraz Polska”, “Złotym Otisem” oraz tytułem Bestseller Roku “Twojego Stylu”.

W ciągu kolejnych 25 lat w Laboratorium Kosmetycznym FLOSLEK opracowano ponad 400 formulacji, wykorzystując w nich blisko 1500 różnych składników kosmetycznych. Tak powstało kilkadziesiąt specjalistycznych linii do pielęgnacji skóry dla dwóch marek: FLOSLEK Laboratorium z kosmetykami pielęgnacyjnymi oferowanymi w drogeriach oraz FLOSLEK Pharma z dermokosmetykami dla rynku farmaceutycznego i zielarskiego. 

Priorytetem dla Laboratorium Kosmetycznego FLOSLEK było i jest tworzenie bezpiecznych i skutecznych kosmetyków. Dowodem na to jest m.in. certyfikat ISO 9001:2015. W 2012 roku, jako jedna z pierwszych firm kosmetycznych w Polsce, FLOSLEK zastosował potwierdzone certyfikatem procedury oparte na systemie GMP (Good Manufacturing Practice). Oba certyfikaty dają pełną gwarancję, że powstające w laboratorium kosmetyki cechuje najwyższa jakość i bezpieczeństwo stosowania – podkreślają w firmie.

Na podbój świata

Obecnie FLOSLEK zatrudnia ponad 100 osób, posiada nowoczesną fabrykę w podwarszawskim Piasecznie, najnowszej generacji park maszynowy i każdego roku wypuszcza na rynek ponad 6 mln opakowań specjalistycznych kosmetyków do pielęgnacji.

Intensywnie promuje też swoje wyroby na świecie, m.in. poprzez udział w największych imprezach wystawienniczych: w Bolonii, Dubaju, Hongkongu. Efektem tych działań jest nawiązana współpraca z blisko 50 krajami na czterech kontynentach i stale rozwijający się eksport, głównie do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Iranu, USA, Japonii, Wietnamu, ale także wielu europejskich krajów: Włoch, Portugalii, Niemiec, Szwajcarii. Udział sprzedaży zagranicznej w obrocie firmy osiągnął już blisko 20 proc. i stale rośnie.

Za nami wiele sukcesów: liczne nagrody dla naszych produktów, wiele biznesowych wyróżnień, zakup nowej siedziby, ekspansja zagraniczna, rozwój usług Private Label. Przed nami zaś wiele wyzwań, które – mamy nadzieję – dopiszemy do listy osiągnięć podczas świętowania kolejnego jubileuszu – mówi Katarzyna Furmanek.

2 Comments

  1. już tyle lat na rynku, są to bardzo dobre i w przystępnej cenie kosmetyki

  2. mam sporo kosmetyków tej marki, rzadko trafia się coś nieudanego.

Leave a Reply to glams Cancel Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w miejscu pracy?

"To nie jest zawód dla kobiet", "Może zajmij się czymś łatwiejszym, to zbyt trudne dla ciebie", "Masz za małą wiedzę i umiejętności", "Nie dasz rady, nie nadajesz się". Takie zdania słyszą na początku swojej kariery kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w tej branży?