War on Cancer: graj i pomagaj chorym rozprawić się z rakiem

War on Cancer: graj i pomagaj chorym rozprawić się z rakiem

- Aktualności, Psychologia
397
0

Grając w War on Cancer, możesz wesprzeć podopiecznych Fundacji Onkologicznej Alivia i programu Skarbonka, dzięki któremu mogą oni pokryć koszty swojego leczenia.

War on Cancer, jak tłumaczy Wojciech Wiśniewski, rzecznik prasowy Fundacji,  to pierwsza gra z unikalnym mechanizmem synchronizacji mikropłatności z kontem konkretnych osób zmagających się z chorobą nowotworową.

Akcja War on Cancer rozgrywa się w świecie przypominającym wnętrze organizmu. Na drodze każdego gracza wyrastają przeciwnicy, którymi są raki oraz ich przerzuty rozprzestrzeniające się na polu gry. Wcielając się w rolę dzielnej wojowniczki, gracz musi się zmierzyć zarówno z dużymi, jak i małymi rakami. Mimo że jest to rozgrywka wirtualna, można przyczynić się do niesienia faktycznej pomocy pacjentom, którzy zmagają się z rakiem w świecie realnym. Osią gry jest bowiem innowacyjny mechanizm fundrasingowy, zsynchronizowany z programem Skarbonka i kontami podopiecznych Fundacji Onkologicznej Alivia. Każdy z graczy może wybrać dowolnego podopiecznego Fundacji i swoją wirtualną walką wspierać jego konto.

Sama gra jest bezpłatna, dochód z niej pochodzi z mikropłatności, które gracz może wykonać, aby zakupić dodatkową amunicję do walki. Jeśli nie wybierze konkretnego podopiecznego, jego mikropłatności przeznaczane są na program Skarbonka, z którego korzystają wszyscy podopieczni.  Program zasilają również środki pozyskane z oglądania reklam przez graczy – wyjaśnia zasady gry Wojciech Wiśniewski.

Grę War on Cancer można pobrać bezpłatnie na smartfona z App store pod linkiem: https://itunes.apple.com/pl/app/war-on-cancer/id1214252644?ls=1&mt=8

Za pomysł i produkcję gry odpowiadają agencja Saatchi&Saatchi IS i studio Platige Image, wydawcą jest 11 bit studios. Wszystkie podmioty podjęły się stworzenia tego projektu pro bono.

Fundacja Onkologiczna Alivia, udostępniając tę wyjątkową grę, podejmuje kolejny krok w kierunku zmiany wizerunku osób chorych na raka.

To wojownicy, który potrzebują wsparcia i solidarności, a nie litości – wyjaśnia rzecznik prasowy Fundacji.

 

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj również

Chris Hemsworth nowym ambasadorem Boss Bottled

W połowie października na półkach polskich perfumerii pojawi