Sephora Trend Report: Jesień/zima 2017

Sephora Trend Report: Jesień/zima 2017

Fot. Maja Marklowska-Dzierżak

Pokazy trendów w makijażu w sezonie jesień/zima 2017 zorganizowała dzisiaj sieć perfumerii Sephora.

W warszawskim centrum handlowym Arkadia wizażyści marek Burberry, Givenchy, Dior, Smashbox, Make Up For Ever, NARS, Marc Jacobs, Kat Hon B i Estee Lauder w telegraficznym skrócie pokazali nie tylko jak, ale i czym się malować, aby być w zgodzie z ich trendami. Niektóre z zaprezentowanych przez nich nowości na pewno staną się hitami sezonu i szybko zapełnią damskie kosmetyczki.

Od 29 września w warszawskiej Arkadii można te wszystkie nowości przetestować na własnej skórze i osobiście zapoznać się z nowymi trendami poszczególnych marek. Jeśli któraś z was jeszcze tego nie zrobiła, niech koniecznie wybierze się jutro, bo naprawdę warto.

Wprawdzie na bezpłatne 45-minutowe indywidualne konsultacje z ekspertem i makijaż wykonany zgodnie z trendami wybranej marki kosmetycznej trzeba się było wcześniej zapisać, ale na szybkie stylizacje można się zgłosić bez wcześniejszej rejestracji. Dla wszystkich chętnych przygotowano 14 stanowisk, przy których wykonywane są minimakijaże, stylizacje brwi oraz włosów.

Bez zapisów można również skorzystać z bezpłatnych minizabiegów pielęgnacyjnych, zasięgając przy okazji opinii najlepszych ekspertów w dziedzinie pielęgnacji skóry.

 

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w miejscu pracy?

"To nie jest zawód dla kobiet", "Może zajmij się czymś łatwiejszym, to zbyt trudne dla ciebie", "Masz za małą wiedzę i umiejętności", "Nie dasz rady, nie nadajesz się". Takie zdania słyszą na początku swojej kariery kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w tej branży?