Róż mineralny Annabelle Minerals: rumieniec bez konserwantów

Róż mineralny Annabelle Minerals: rumieniec bez konserwantów

- Przetestowane
367
0

Jeśli szukacie różu do policzków dobrej jakości, który utrzymuje się na skórze przez cały dzień, jest odporny na wodę, ścieranie i wysoką temperaturę, wybierzcie produkt polskiej marki Annabelle Minerals. Przetestowałam na sobie odcień Rose i już po pierwszym użyciu odstawiłam na bok wszystkie inne róże.

Wysoko napigmentowany sypki róż w odcieniu, który sobie wybrałam, jest idealny dla kobiet o jasnej, porcelanowej cerze. Nadaje policzkom subtelnych, zdrowych rumieńców, a delikatne, perłowe drobinki zapewniają skórze promienny blask.

Kremowa konsystencja tego produktu wymaga, aby nakładać go za pomocą pędzla (polecam skośnie ścięty). Dzięki temu unikamy przebarwień czy zacieków. Łatwo nim modelować kontur twarzy, podkreślając jej kolor. Co ważne zwłaszcza dla alergiczek i pań mających skłonności do podrażnień skóry, róż od Annabelle Minerals nie zawiera konserwantów – jest zdrowy dla skóry i nie powoduje uczuleń. W jego składzie znakjdziemy wyłącznie naturalne składniki: mikę, tlenek cynku, tlenek żelaza i dwutlenek tytanu (tzw. biel tytanowa) – naturalny filtr przeciwsłoneczny, zapewniającym ochronę UVA/UVB na poziomie 15 SPF.

Sprzedawany jest w wygodnym, zamykanym pojemniczku z sitkiem, co zapobiega jego wysypywaniu się. Jeśli cenicie sobie wygodę i lubicie produkty mineralne, z pewnością wam się spodoba. Dodam, że oprócz przetestowanego przeze mnie odcienia Rose, czyli lilaróż, dostępnych jest jeszcze pięć innych odcieni: Sunrise, Romantic, Nude, Honey i Coral. Jestem przekonana, że znajdziecie wśród nich odpowiedni do typu waszej urody. Gorąco polecam!

Opakowanie zawiera 4 g różu (zapewniam was, że wystarcza na długo :-)), kosztuje 39,99 zł.

Produkty Annabelle Minerals można zamawiać przez internet (www.annabelle.pl) lub kupić w warszawskim salonie firmowym tej marki. 

Zostaw odpowiedź

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przeczytaj również

Chris Hemsworth nowym ambasadorem Boss Bottled

W połowie października na półkach polskich perfumerii pojawi