Polska czekolada Esthechoc pojedzie do Chin

Polska czekolada Esthechoc pojedzie do Chin

Laureatka wielu prestiżowych nagród, poprawiająca metabolizm skóry i produkowana w Polsce czekolada funkcjonalna Esthechoc w listopadzie trafi na chiński rynek.

Początkowo będzie sprzedawana w sieci sklepów (m.in. Wanda i Parkson), ale docelowo dostępna będzie również w chińskich salonach kosmetycznych, ośrodkach spa oraz aptekach. Jej producent, spółka Cambridge Chocolate Technologies, podpisał umowę na dostarczenie na chiński rynek na początek 30 tysięcy opakowań czekolady Esthechoc, która jest już obecna m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, na Tajwanie, w Finlandii, Hiszpanii, Szwajcarii, Rumunii, we Włoszech, na Węgrzech i oczywiście w Polsce.

Od zwykłej ciemnej czekolady różni ją duża zawartość polifenoli kakao o zwiększonej dostępności biologicznej, uzyskana dzięki klinicznie przetestowanej i opatentowanej technologii. Producent zapewnia, że codzienne zjadanie jednej, 7,5-gramowej porcji czekolady funkcjonalnej Esthechoc, zawierającej 38 kcal, podwyższa poziom przeciwutleniaczy w skórze, pomaga poprawić jej mikrokrążenie, podnieść poziom tlenu i zapobiec procesowi starzenia, sprzyjając młodemu wyglądowi.

Produkt ten został nagrodzony wieloma prestiżowymi wyróżnieniami, m.in. nagrodą Beauty Challenger Award, nagrodą 13. targów Beyond Beauty w Paryżu oraz nagrodą magazynu Women’s Health – Future 50 Beauty Award 2016.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w miejscu pracy?

"To nie jest zawód dla kobiet", "Może zajmij się czymś łatwiejszym, to zbyt trudne dla ciebie", "Masz za małą wiedzę i umiejętności", "Nie dasz rady, nie nadajesz się". Takie zdania słyszą na początku swojej kariery kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w tej branży?