Ekocuda – gratka dla miłośników kosmetyków naturalnych

Ekocuda – gratka dla miłośników kosmetyków naturalnych

Fot. Maja Marklowska-Dzierżak

Przez dwa dni Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie odwiedziły tłumy zwolenników kosmetyków naturalnych, mineralnych i wegańskich.

 

Obok marek o ugruntowanej już na polskim rynku pozycji, takich jak Annabelle Minerals, Naturativ, Organic Life, Zuii Organic, Fresh&Natural, Orientana, MELLI care, Vianek, Sylveco, Esse czy BioOrganica, pojawiły się również te mniej znane, ale coraz lepiej radzące sobie z ogromną konkurencją.

To była druga edycja targów Ekocuda. Już pierwsza, zorganizowana w listopadzie 2016 r., cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Stoiska z produktami do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała, odwiedziło wtedy blisko 8 tys. osób. Tym razem chętnych do wypróbowania na własnej skórze kosmetyków opartych na naturalnych składnikach, kupienia ich w promocyjnej cenie, powąchania przepięknie pachnących mydeł i skorzystania z propozycji wykonania na miejscu makijażu było jeszcze więcej. Momentami panował tak duży ścisk, że z trudem można było przecisnąć się między półkami.

Imprezie wystawienniczej towarzyszyły wykłady (m.in. na temat składu kosmetyków) i warsztaty makijażu (z markami Lily Lolo, Annabelle Minerals, Zuii Organic). Na zwiedzających czekały również liczne konkursy z nagrodami.

Ci, którzy zdecydowali się wziąć udział w zakończonych dzisiaj dwudniowych Targach Kosmetyków Naturalnych Ekocuda, na pewno nie żałują. Wiele osób szykuje się już na kolejną, jesienną edycję tej imprezy. Do zobaczenia za kilka miesięcy!

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w miejscu pracy?

"To nie jest zawód dla kobiet", "Może zajmij się czymś łatwiejszym, to zbyt trudne dla ciebie", "Masz za małą wiedzę i umiejętności", "Nie dasz rady, nie nadajesz się". Takie zdania słyszą na początku swojej kariery kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w tej branży?