Eau de Memo na 10. urodziny marki Memo

Eau de Memo na 10. urodziny marki Memo

Oferta perfum francuskiej marki Memo w Quality Missala wzbogaciła się o Eau de Memo – orientalno-kwiatowy zapach dla kobiet i mężczyzn.

Zapachy marki Memo nawiązują do olfaktorycznych wspomnień z podróży po świecie. W okresie dziesięciu lat swojego istnienia, zamknęła ona we flakonach zarówno zapachy miejsc egzotycznych i odległych, takich jak jezioro Inlé w Birmie, miasto Lalibela ukryte w górach Etiopii czy buddyjska świątynia na Jawie, jak i tych bliższych, np. hiszpańskiej Granady, słonecznych Włoch czy zielonej Irlandii.

Jubileuszowym zapachem Eau de Memo marka nawiązuje do miejsca swoich narodzin: Paryża. Świeża cytrusowa kompozycja zachwyca rześkim otwarciem z akordem zielonej herbaty, prowadzącym do delikatnego serca, w którym kwitnie zwiewny jaśmin i pudrowy irys. Zmysłowego uroku nadaje jej białe piżmo, mech dębowy i akord skóry.

Twórcą kompozycji zapachowej jest znany perfumiarz Alienor Massenet.

Woda perfumowana Eau de Memo dostępna jest w Perfumeriach Quality Missala i wybranych perfumeriach na terenie całej Polski. Cena: 850 zł za flakon o pojemności 100 ml.

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You may also like

Kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w miejscu pracy?

"To nie jest zawód dla kobiet", "Może zajmij się czymś łatwiejszym, to zbyt trudne dla ciebie", "Masz za małą wiedzę i umiejętności", "Nie dasz rady, nie nadajesz się". Takie zdania słyszą na początku swojej kariery kobiety w IT. Jakie znaczenie ma płeć w tej branży?